Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Дитяча тривожність: стратегії допомоги
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Уміння вчитися.

08.08.2021
9 Клас

6

6

322

0

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Використані джерела:

Підручник Основи здоров'я 9 клас І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко

https://www.youtube.com/watch?v=ceYGicDoZg8

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Перегляньте відеоматеріал.

Раніше люди протягом усього життя користувалися знаннями, здобутими у середній та вищій школі. У ХХІ столітті цього замало, адже розвиток технологій відбувається надшвидкими темпами. «Період напіврозпаду» деяких спеціальностей не перевищує двох років. Це означає, що здобуті в університеті знання можуть наполовину втратити свою актуальність уже за два роки після отримання диплома. Якщо людина припинить учитися, її фаховий рівень швидко знизиться. В інформаційному суспільстві безперервне оновлення знань та уміння їх застосовувати набуває першорядного значення. Необхідність навчатися протягом життя стосується всіх професій, але передусім тих, що пов’язані з високими технологіями — комп’ютерами, засобами зв’язку, біотехнологіями. Уже нині цінуються не так засвоєні знання, як уміння опрацьовувати значні обсяги інформації, знання іноземних мов і комп’ютерних технологій. Актуальним стає вміння критично мислити, що допомагає орієнтуватися в океані інформації, відрізняти факти від міфів і рекламних повідомлень. Надзвичайної ваги набуває креативність — здатність мислити творчо і нестандартно, знаходити оригінальні рішення, продукувати свіжі ідеї. Та найважливішим є уміння вчитися самостійно, без зайвого напруження, отримуючи задоволення від навчання.

Завдання №2:

Вільне введення тексту

1. Продовжіть фразу: «Мені легко вчитися, коли...» і розкажіть чому.

Завдання №3:

Вільне введення тексту

2. Ознайомтеся зі схемою «Ефективне навчання» на мал. 28. 3. Доповніть її своїми ідеями

Завдання №4:

Теоретичний блок

Факти про мозок

1. За останні кілька десятиліть зроблено визначні відкриття у вивченні мозку людини. Ми дізналися, що наш мозок має майже необмежені можливості, а люди використовують лише крихітну частку свого інтелектуального потенціалу.

2. Ліва півкуля мозку відповідає переважно за мову, логіку, аналіз і обчислення, а права — за уяву, ритм, риму, кольори, розпізнавання об’єктів. Що більше людина використовує лише одну півкулю, то менше вона може послуговуватися другою в ситуаціях, коли це необхідно. Але якщо «слабшу» півкулю весь час стимулювати й залучати до роботи разом із «сильною», ефективність навчання зростає у кілька разів (це явище називають синергією мозку).

3. Наш мозок складається з чотирьох відділів. Кора мозку («мозок людини») відповідає за мислення, керує свідомими діями. Лімбічна система («мозок ссавців») відповідає за емоції, відіграє важливу роль у запам’ятовуванні. Стовбур («рептильний мозок») контролює інстинкти, зокрема дихання, обмін речовин. Мозочок («маленький мозок») забезпечує рівновагу, координацію рухів та пізнавальних процесів.

4. Ми навчаємось ефективно, коли позитивно налаштовані й перебуваємо у стані розслабленої готовності. Цього можна досягти за допомогою спокійної музики, цікавої історії або спеціальних вправ.

Завдання №5:

Вільне введення тексту

Виконайте завдання у підручнику на стор. 113.

За допомогою мал. 30 підготуйте повідомлення про ці стилі і презентуйте їх класу. Типові стилі навчання рідко трапляються в чистому вигляді. У житті ми поєднуємо різні підходи або використовуємо їх залежно від обставин (під час підготовки до іспитів, на самому іспиті, під час виконання проекту, на оглядовій екскурсії...). Якщо зрозуміємо, що наш стиль навчання не ефективний, можемо легко змінити його.

1. Визначте свій стиль навчання, аналізуючи мал. 30 (наприклад, «пірнальник-мандрівник»).

2. Поміркуйте, як любите навчатися.

• Читати, слухати чи проговорювати інформацію.

• Працювати самостійно чи з кимось.

• Сидіти спокійно чи увесь час рухатися (ходити по кімнаті, підтанцьовувати, відбивати такт).

3. Визначте переваги вашого стилю і те, що вам бажано вдосконалити.

4. Дайте назву вашому стилю — оберіть слово (наприклад, назву тварини чи професії), яке найкраще відповідає йому.

Завдання №6:

Завантаження файлу

Домашня робота
1. За допомогою порад на с. 8–9 складіть концептуальні карти: • умов ефективного навчання (мал. 28 на с. 110); • активного навчання (табл. 7 на с. 112); • типових стилів навчання (мал. 30 на с. 114).
2. Підготуйте коротке повідомлення про ваш стиль навчання

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

0 1

Зрозумілий:

0 1

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров'я

Духовний розвиток особистості. Життєві цінності і здоров'я

198

Основи здоров'я
7 клас

20 грн

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

7. Урівноваженість душевного стану ліричного героя, мотив туги за минущістю краси, гармонією світу і людини, мить і вічність у чуттєвому вираженні. Поезії  Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою...»,  «Ніч... а човен – як срібний птах!..».

147

Українська література
11 клас

20 грн

Профілактика йододефіциту і діабету.

Профілактика йододефіциту і діабету.

52

Основи здоров'я
6 клас

25 грн

Ризики і небезпеки воєнного часу Види ризиків в зоні бойових дій. Правила спілкування з озброєними людьми. Захист під час обстрілів. Як діяти під завалами.

Ризики і небезпеки воєнного часу Види ризиків в зоні бойових дій. Правила спілкування з озброєними людьми. Захист під час обстрілів. Як діяти під завалами.

673

Основи здоров'я
6 клас

31 грн

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Ознаки вибухонебезпечних предметів (ВНП) та території. Позначення/маркування небезпечних територій.Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів. Виклик рятувальних служб.

Попередження ризиків від вибухонебезпечних предметів. Ознаки вибухонебезпечних предметів (ВНП) та території. Позначення/маркування небезпечних територій.Правила поведінки під час: виявлення вибухонебезпечних предметів. Виклик рятувальних служб.

265

Основи здоров'я
6 клас

50 грн

Схожі уроки

Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.

Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.

297

Основи здоров'я
9 клас

Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

244

Основи здоров'я
8 клас

Особливості дії тютюнового диму алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

Особливості дії тютюнового диму алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

922

Основи здоров'я
8 клас

Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини.

Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів.  Взаємодопомога членів родини.

194

Основи здоров'я
5 клас

самовихованняя характеру 9б

самовихованняя характеру 9б

77

Основи здоров'я
8—9 клас