Урок:

Т. Шевченко. "Мені однаково, чи буду". Роздуми автора про власну долю, долю України

20.07.2024
15 0
2
придбати урок
Ціна:

35 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета уроку "Т. Шевченко. 'Мені однаково, чи буду'. Роздуми автора про власну долю, долю України" для 8 класу

1. Поглиблення розуміння твору

  • Аналіз змісту та форми: Розібратися з основними темами, мотивами та ідеями вірша Тараса Шевченка.

  • Інтерпретація символів та образів: Допомогти учням розшифрувати символи та образи, що використовує автор, для кращого розуміння твору.

2. Розвиток критичного мислення

  • Критичний аналіз: Розвивати вміння учнів аналізувати літературні тексти, формулювати власні думки та аргументи.

  • Дискусія: Заохотити учнів до дискусії про долю поета та долю України, висловлюючи власні судження та аргументуючи їх.

3. Розширення знань про історичний контекст

  • Історичний контекст: Ознайомити учнів з історичними обставинами, які вплинули на життя та творчість Тараса Шевченка.

  • Біографія автора: Поглибити знання про життєвий шлях Тараса Шевченка, його переживання та вплив на творчість.

4. Формування патріотичних почуттів

  • Національна ідентичність: Виховувати в учнів почуття гордості за національну спадщину, розуміння важливості творчості Шевченка для української культури.

  • Патріотизм: Заохочувати учнів до осмислення важливості боротьби за незалежність та свободу своєї країни.

5. Розвиток мовленнєвих навичок

  • Аналіз тексту: Практикувати навички читання, аналізу та інтерпретації поетичних текстів.

  • Мовленнєва діяльність: Розвивати навички висловлення власних думок, участі в обговореннях, підготовки усних та письмових робіт.

6. Творчий підхід

  • Творчі завдання: Виконання творчих завдань, які сприяють розвитку уяви та творчих здібностей.

  • Роздуми над життям: Заохочення учнів до особистих роздумів про власне життя, долю, патріотизм.

7. Підготовка до контрольних робіт та іспитів

  • Систематизація знань: Допомога у систематизації знань та підготовка до контрольних робіт та іспитів з української літератури.

  • Практичні навички: Розвиток практичних навичок аналізу та інтерпретації текстів, необхідних для успішного складання тестів та іспитів.

Таким чином, урок з вивчення вірша Тараса Шевченка "Мені однаково, чи буду" має на меті не тільки розширити знання учнів про творчість поета та історичний контекст його життя, але й розвивати критичне мислення, патріотичні почуття та мовленнєві навички, що є важливими для їхнього подальшого навчання та особистого розвитку.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

2:

Завантаження файлу

3:

Завантаження файлу

4:

Завантаження файлу

5:

Завантаження файлу

6:

Тестування

7:

Тестування

8:

Теоретичний блок

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

35 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Т. Шевченко. "Ой три шляхи широкії". Роздуми автора про плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю.

Т. Шевченко. "Ой три шляхи широкії". Роздуми автора про плинність, скороминущість життя людини на землі, про її долю.

242

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю.

Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю.

188

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

33 грн

Григір Тютюнник. „Климко”. Доля дитини в часи воєнного лихо-ліття.

Григір Тютюнник. „Климко”. Доля дитини в часи воєнного лихо-ліття.

256

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

33 грн

«Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі («Катерина»).

«Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі («Катерина»).

188

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»).

Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»).

218

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

466

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

524

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

483

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1520

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

213

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас