Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Інтерактивне навчання для розвитку творчого потенціалу: створюємо цікаві вправи на платформі "Всеосвіта"
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Створення "проєкт-гра" (етап 2)

16.05.2022
6 Клас

2

61

25

0

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Створення головного героя

Для прикладу візьмемо за головного героя - квадрат.

Щоб квадрат був рівним при малюванні утримуйте клавішу Shift.

Можемо дати своєму герою такі цікаві ефекти:

Знайдіть для кожного спрайта скрипт і якщо потрібно доповніть його: 

Завдання №2:

Теоретичний блок

Верифікація та тестування гри

1. Запустіть гру і протестуйте її. Виправте виявлені помилки.

2. Обов'язково перевірте гру, запропонувавши пограти знайомим. Уважно занотуйте усі запитання, які виникали у гравців на протязі гри.

3. Підправте програму з врахуванням питань та зауважень гравців-тестерів.

Вдосконалення сценарію

Подумайте, чи все у грі Вас влаштовує?

Пропоную до реалізації попереднього сценарію додати такі можливості:

Додавання нових героїв

Для того щоб гра не була нудною, додайте нових персонажів. Наприклад: наш герой шукає вихід, по дорозі йому трапляються різні перешкоди чи якісь інші персонажі, які мають певне місце перебування, вони можуть рухатися коридорами, але він повинен уникнути зустрічі з ними, бо торкнеться і гра закінчиться. Також ми можемо додати предмети (ключі), які наш герой повинен збирати, зібрав усі, дійшов до виходу - фінал.

Створення кількох рівнів

Можемо створити гру у кілька рівнів. Для цього нам потрібно підготувати спрайти лабіринтів.

Як це працює? Після вдалого завершення першого рівня - з'являється другий, а попередній зникає, і так далі.

Прислати фото або відеозвіт виконаної роботи!

Рефлексія від 40 учнів

Сподобався:

39 1

Зрозумілий:

39 1

Потрібні роз'яснення:

38 2
Рекомендуємо

Конструкторський етап проекту. Створення клаузури виробу. Інструктаж з БЖД.

Конструкторський етап проекту. Створення клаузури виробу. Інструктаж з БЖД.

50

Технології
11 клас

50 грн

Організаційно - підготовчий етап проєкту. Стилі інтер'єру та одягу. Тренди і анти тренди в інтер'єрі та одязі.

Організаційно - підготовчий етап проєкту. Стилі інтер'єру та одягу. Тренди і анти тренди в інтер'єрі та одязі.

126

Трудове навчання
9 клас

50 грн

Етапи та стадія проектування. Організаційно підготовчий етап. Інструктаж з БЖД.

Етапи та стадія проектування. Організаційно підготовчий етап. Інструктаж з БЖД.

267

Технології
10 клас

50 грн

УРОК-ГРА "ПЕРЕВІР СЕБЕ" 2 клас

УРОК-ГРА "ПЕРЕВІР СЕБЕ" 2 клас

249

30 грн

УРОК-ГРА "ПЕРЕВІР СЕБЕ" 2 клас

УРОК-ГРА "ПЕРЕВІР СЕБЕ" 2 клас

187

30 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

755

Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

541

Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.