Графічні організатори (сенкан, кластери, «яблуко») допомагають учням структурувати та краще запам’ятовувати інформацію, візуально показуючи зв’язки між поняттями.
🔹 Поглиблення розуміння матеріалу – учні не просто запам’ятовують визначення другорядних членів речення, а усвідомлюють їхню роль у мовленні.
🔹 Розвиток критичного мислення – під час складання кластерів або «яблука» діти аналізують матеріал, виділивши головне та другорядне.
🔹 Мотивація до навчання – інтерактивні методи зробити урок цікавим і захопливим.
🔹 Формування навичок зв'язного мовлення – складання сенканів розвиває вміння чітко й стисло висловлювати свою думку.
🔹 Диференційований підхід – учні з широкими стилями навчання (візуалі, кінестетики) краще засвоюють матеріал.
Таким чином, використання графічних організаторів на уроці «Другорядні члени речення» робить навчання ефективнішим, структурованим і наочним .