Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Завдання №1
(За виконання даного завдання можна отримати від 1-4 балів)
Завдання: Створіть програму у яку вносяться дані про підсумкові оцінки учня з предметів: алгебра, геометрія, інформатика, фізика, хімія, біологія. На основі отриманих даних визначається середній бал й на екран виводиться бал із зазначеним рівнем знань (оцінки в журнал виставляються цілим числом, а числа після коми потребують округлення):
1,2,3 – початковий рівень;
4,5,6 – середній рівень;
7,8,9 – достатній рівень;
10,11,12 – високий рівень.
Завдання №2
(За виконання даного завдання можна отримати від 1-4 балів)
Завдання: Патрульна поліція України звернулась до вас з проханням створити програму, за допомогою якої можна було б визначити чи перевищував швидкість учасник дорожнього руху. В програму вносяться такі дані: відтань, час руху автомобіля, обмеження швидкості на ділянці. У разі виявлення порушення за перевищення швидкості кермувальник отримує штраф:
350 грн – перевищення менше ніж на 15 км\год
890 грн – перевищення від 15 км\год до 30 км\год
1750 грн – перевищення понад 30 км\год
Результат повідомити відповідним надписом з вказівкою швидкості руху.
Завдання №3
(За виконання даного завдання можна отримати від 1-4 балів)
Завдання: підприємець Іван Миколайович Глушко вирішив відкрити власну піцерію «elPizza». На початковому етапі пропонується продаж піц: Рондо (70 грн), Сирна (40 грн), Богатир (80 грн), Бриз (120 грн) а також напоїв до неї – Кола (25 грн), Сік (38 грн). У програму користувач вводить назву піци, напою та їх кількість (*якщо якийсь товар не купується то оператор просто тисне Enter, а у полі кількості вказує 0). Відповідно замовлення формується чек. З ціллю залучення клієнтів Іван Миколайович надає знижки де при замовленні від 200 до 500 грн – 10%, а понад 500 грн – 20%. Чек для оплати вивести на екран.
№2:
Завантаження файлу
Додайте фото виконання практичної роботи. (виконання)
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.