Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Запуск мовлення дошкільників через ігрову імітацію. Практичні вправи
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Складання програм з використанням графічних даних. Практична робота 14

10.03.2024
18 0
5 4
8 Клас

4

6

259

0

0

придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Цей урок має на меті:

  • Закріпити знання учнів з тем:

    • Графічні інтерфейси користувача (GUI).

    • Бібліотеки для створення GUI в Python: Tkinter, Kivy.

    • Основні елементи GUI: кнопки, текстові поля, списки, меню.

    • Обробка подій користувача: натискання кнопок, введення тексту.

    • Створення простих програм з графічним інтерфейсом.

  • Навчити учнів:

    • Планувати розробку GUI.

    • Створити простий GUI в Python.

    • Додавати елементи у GUI.

    • Обробляти події користувача.

    • Використовувати бібліотеки для створення GUI.

  • Розвивати логічне мислення, алгоритмічне мислення та навички програмування.

  • Підвищити інтерес до програмування та мотивувати учнів до вивчення нових технологій.

Важливість цього уроку:

  • Вміння створювати програми з GUI є дуже затребуваним на ринку праці.

  • GUI робить програми більш зрозумілими та зручними для користувачів.

  • Навички, отримані на цьому уроці, будуть корисними учням в майбутньому.

Цей урок є важливим кроком у розвитку навичок учнів з програмування.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

2:

Завантаження файлу

3:

Завантаження файлу

4:

Тестування

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Складання програм на введення та виведення даних. Практична робота 9

Складання програм на введення та виведення даних. Практична робота 9

276

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
8 клас

30 грн

Складання програм з використанням вкладених циклів. Практична робота 13

Складання програм з використанням вкладених циклів. Практична робота 13

347

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
8 клас

25 грн

Складання програм з використанням алгоритмічної структури повторення. Практична робота 7.

Складання програм з використанням алгоритмічної структури повторення. Практична робота 7.

428

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Складання програм з використанням алгоритмічної структури розгалуження. Практична робота 6.

Складання програм з використанням алгоритмічної структури розгалуження. Практична робота 6.

223

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

30 грн

Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування

Складання програм з використанням алгоритмічної структури слідування

343

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

30 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1016

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

857

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1096

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

342

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

475

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас