Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Освітня майстерня “Ігри для творчого розвитку дитини”
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. Тема для спілкування: «Моя заповітна мрія»

19.05.2023
4 Клас

3

4

227

0

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Запрошую на відеозустріч за посиланням:

https://meet.google.com/ekx-fzej-hzd

Ідеї на тему «Доброго ранку» (900+) | доброго ранку, листівка, кава на сніданок

Тема. Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді про свою мрію. Тема для спілкування: «Моя заповітна мрія»

Завдання №2:

Теоретичний блок

У житті кожної людини є місце мрії. Мрія – це така річ, яка змушує людину рухатися вперед, працювати над собою, ставати краще, робити звершення. І все це лише для того, щоб у кінцевому підсумку досягти своєї мрії.

Мабуть, кожна людина, ще у дитинстві, мріяла ким вона хоче стати: космонавтом, вчителем, лікарем… З часом її мрії змінювалися, тому що змінювалась вона сама і світ навколо неї.

Щоб реалізувати свою мрію, необхідно стати рішучим і сильним. Як правило, люди хочуть чогось подібного, а тому між ними існує значна конкуренція і суперництво. Потрібно перемагати в суперництві, щоб домагатися поставлених цілей і реалізовувати мрію.

Набагато важче здобувати, реалізовувати мрію, ніж просто сидіти на місці і фантазувати. Щоб реалізувати свою мрію, потрібно на деякий час забути про мріяння, закатати рукава, взятися за справу і гарненько попрацювати на шляху до успіху. І тільки в тому випадку, якщо це зроблено, мрія може бути реалізована.

Письмовий твір-розповідь: Особливості твору-розповіді

Щоб написати власний твір на тему "Моя мрія", пропоную спочатку написати на чорновичку, можливо щось додати або виправити. Остаточний варіант запишіть в зошит.

Завдання №3:

Завантаження файлу

Прикріпи фото письмової роботи.

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався:

3 0

Зрозумілий:

3 0

Потрібні роз'яснення:

3 0
Рекомендуємо

Цілепокладання - з мрії в реальність!

Цілепокладання - з мрії в реальність!

318

Аватар профіля Крива Ольга Ростиславівна
Психологія
9—12 клас та дорослі

20 грн

Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи.

Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи.

4723

Аватар профіля Цецура Віктор Сергійович
Зарубіжна література
8 клас

41 грн

Джордж Ноел Гордон Байрон. Вплив творчості Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета.

Джордж Ноел Гордон Байрон. Вплив творчості Байрона на розвиток романтизму в Європі. Протиставлення мрії і дійсності у ліриці поета.

449

Аватар профіля Цецура Віктор Сергійович
Зарубіжна література
9 клас

25 грн

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-опису "Мухомор"

Урок розвитку зв'язного мовлення. Складання тексту-опису "Мухомор"

371

Аватар профіля Мінич Світлана Миколаївна
Українська мова
4 клас

19 грн

Розвиток зв'язного мовлення. Складаю текст-міркування "Чому я люблю свою Батьківщину?"

Розвиток зв'язного мовлення. Складаю текст-міркування "Чому я люблю свою Батьківщину?"

185

Аватар профіля Мінич Світлана Миколаївна
Українська мова
4 клас

19 грн

Схожі уроки

РМ. Контрольний письмовий докладний переказ розповідного тексту з елементами опису памяток історії і культури в публіцистичному стилі.

РМ. Контрольний письмовий докладний переказ  розповідного тексту з елементами опису памяток  історії і культури в публіцистичному  стилі.

307

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
8 клас

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

Правопис складних іменників (повторення й поглиблення).

291

Аватар профіля Мірошніченко Леся Миколаївна
Українська мова
6 клас

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

Розділові знаки в СПР з кількома підрядними

257

Аватар профіля Яковець Надія Василівна
Українська мова
9 клас

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

Розвиток зв"язного мовлення. Есе.

133

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська мова
10 клас

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої особи

Спостерігаю за відмінюванням займенників 3-ої  особи

61

Аватар профіля Сухорукова Валентина Михайлівна
Українська мова
4 клас