Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події.

Інформатика

Для кого: 6 Клас

40 проходжень

2 запитань

17.10.2021

38

0

Опис уроку:

Доброго дня, учні! Сьогодні продовжуємо розв'язувати задачі, які передбачають програмне опрацювання події. Запишіть,будь ласка, у зошит:

19 жовтня

Класна робота

Тема: Розв'язування задач, які передбачають програмне опрацювання події.

Завдання: повторюємо §19-20 та виконуємо Вправу 1."Пішохід" на ст. 166-167 у підручнику.

Домашнє завдання: повторити §19-20


Завдання №1 Теоретичний блок

Виконуємо завдання по пунктам:

  1. Заходимо у середовищє Scratch online (для цього відкриваємо браузер та в пошуковому полі вводимо "Scratch online", відкриваємо перший сайт).

  2. Змінюємо мову середовища на українську.

    02016afk-0361-126x251.png

  3. Видаляємо вже створений об'єкт кота.

    02016afp-359a-137x157.png

  4. Додаємо нові об'єкти, для цього в бібліотеці зображень шукаємо і по черзі додаємо зображення людини та трьох будь-яких автомобілів.

    02016ag6-61fa-194x154.png02016agj-efdf-304x154.png

  5. Розташовуємо їх у такому порядку:

    02016ak7-55eb-227x171.png

  6. Змінюємо розмір всіх об'єктів на 75. Та напрям на -90, виконавши відповідні дії, як на скриншоті.

    02016aho-ad10-229x268.png

  7. Перейменовуємо об'єкти на Пішохід, Авто1,Авто2 та Авто3.

    02016ahz-7369-350x175.png

  8. Намалюємо розмітку дороги на сцені проекту, як на мал.228 в підручнику.

    02016ai8-352c-135x136.png

  9. У графічному редакторі обираємо фігуру прямокутник та зелений колір.

    02016aid-78f7-152x197.png

  10. Позначаємо на малюнку зелені доріжки:

    02016ail-3f2b-266x177.png

  11. Так як в пункті 8 малюємо дорогу за допомогою сірого прямокутника:

    02016akj-c185-327x220.png

  12. Розділяємо дорогу білими лініями:

    02016aj3-1ad4-320x224.png

  13. Переходимо до створення програми. Обираємо об'єкт Пішохід та вкладку Код:

    02016ajh-c5c8-383x293.png

  14. Складаємо програму для руху Пішохіда:

    02016aku-c2d1-261x531.png

  15. Складаємо програму для руху Авто1:

    02016ajo-f803-215x253.png

  16. Складаємо програму для руху Авто2:

    02016akw-0c0e-203x221.png

  17. Складаємо програму для руху Авто3:

    02016akx-2c27-209x227.png

  18. Запускаємо проект. Перевір, чи вдалось Пішоходу "перейти" дорогу з першого разу.

  19. Збережи проект на свій комп'ютер.

    02016ak0-e3d4-209x141.png

  20. Зніми на відео виконання свого проекту та надішли вчителю.

Завдання №2 Завантаження файлу

Прикріпити відео виконання проекту на уроці.

Рефлексія від 12 учнів

Сподобався

12 0

Зрозумілий

11 1

Потрібні роз'яснення

10 2