Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Запуск мовлення дошкільників через ігрову імітацію. Практичні вправи
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну

04.04.2023
0 0
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Матеріал уроку узагальнює знання про властивості й способи добування солей у ході виконання віртуального експерименту

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Лабораторна робота
Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну 

Правила виживання
в хімічної лабораторії

1. Якщо ви відкоркували що-небудь - закоркуйте.
2. Якщо в руках у вас рідке - не розлийте, порошкоподібне - не розсипте, газоподібне - не випустіть назовні.
3. Якщо включили - вимкніть.
4. Якщо відкрили - закрийте.
5. Якщо розібрали - зберіть.
6. Якщо ви не можете зібрати - покличте на допомогу умільця.
7. Якщо ви не розбирали - навіть не думайте збирати.
8. Якщо ви позичили що-небудь - поверніть.
9. Якщо ви користуєтеся чим-небудь - тримаєте в чистоті і порядку.
10. Якщо ви привели що-небудь в безлад - відновите статус-кво.

Інструктивна картка

2:

Вільне введення тексту

1) Перетворення цинку сульфату в цинку гідроксид

Допишіть рівняння реакції та вкажіть її ознаки

https://www.youtube.com/shorts/boM19QZhWNA

3:

Вільне введення тексту

2) Перетворення цинку гідроксиду в цинку хлорид

Допишіть рівняння реакції та вкажіть її ознаки

4:

Вільне введення тексту

3) Перетворення цинку хлориду в цинку гідроксид

Допишіть рівняння реакції та вкажіть її ознаки


5:

Вільне введення тексту

4) Перетворення цинку гідроксиду в цинку сульфат

Допишіть рівняння реакції та вкажіть її ознаки

6:

Тестування

Пам'ятай, що маєш на цей тест одну спробу протягом 40 хвилин. Тобі обов'язково пощастить!

Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну
8 травня 2022
1 0
Аватар профіля Петрук Людмила Миколаївна
45
Аватар профіля Петрук Людмила Миколаївна
Тест створений для систематизації набутих знань до однойменної лабораторної роботи у 8 класі ...
Хімія
8 клас
5 280 279 0
45

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Приклади розвʼязування задач «Зʼєднання провідників»

Приклади розвʼязування задач «Зʼєднання провідників»

195

Аватар профіля Гонтарук Лілія Петрівна
Фізика
II—III курси

21 грн

Реакції ионного обміну в розчинах електролітів

Реакції ионного обміну в розчинах електролітів

77

Аватар профіля Пишна Марина Юліївна
Хімія
9 клас

50 грн

Функції користувача. Приклади задач

Функції користувача. Приклади задач

229

Аватар профіля Губчик Вероніка Григорівна
Інформатика
9 клас

50 грн

Розв’язування розрахункових задач

Розв’язування розрахункових задач

68

Аватар профіля Сущик Михайло Михайлович
Хімія
11 клас

20 грн

Розв’язування розрахункових задач

Розв’язування розрахункових задач

35

Аватар профіля Сущик Михайло Михайлович
Хімія
11 клас

20 грн

Схожі уроки

Оксиди неметалічних елементів

Оксиди неметалічних елементів

3840

Аватар профіля Черниш Оксана Сергіївна
Хімія
11 клас

Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей

Практична робота 1. Дослідження якісного складу солей

327

Аватар профіля Кондратюк Валентина Миколаївна
Хімія
11 клас

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання.

990

Аватар профіля Лохвицька Марія Федорівна
Хімія
8 клас

Повітря, його склад і властивості.

Повітря, його склад і властивості.

596

Аватар профіля Лохвицька Марія Федорівна
Хімія
7 клас

Прості та складні речовини

Прості та складні речовини

194

Аватар профіля Кохановська Оксана Вікторівна
Хімія
7 клас