Матеріал уроку узагальнює знання про властивості й способи добування солей у ході виконання віртуального експерименту
Конструктор уроків
Матеріал уроку узагальнює знання про властивості й способи добування солей у ході виконання віртуального експерименту
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Лабораторна робота
Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну
Правила виживання
в хімічної лабораторії
1. Якщо ви відкоркували що-небудь - закоркуйте.
2. Якщо в руках у вас рідке - не розлийте, порошкоподібне - не розсипте, газоподібне - не випустіть назовні.
3. Якщо включили - вимкніть.
4. Якщо відкрили - закрийте.
5. Якщо розібрали - зберіть.
6. Якщо ви не можете зібрати - покличте на допомогу умільця.
7. Якщо ви не розбирали - навіть не думайте збирати.
8. Якщо ви позичили що-небудь - поверніть.
9. Якщо ви користуєтеся чим-небудь - тримаєте в чистоті і порядку.
10. Якщо ви привели що-небудь в безлад - відновите статус-кво.
Інструктивна картка
№2:
Вільне введення тексту
1) Перетворення цинку сульфату в цинку гідроксид
Допишіть рівняння реакції та вкажіть її ознаки
№3:
Вільне введення тексту
2) Перетворення цинку гідроксиду в цинку хлорид
Допишіть рівняння реакції та вкажіть її ознаки
№4:
Вільне введення тексту
3) Перетворення цинку хлориду в цинку гідроксид
Допишіть рівняння реакції та вкажіть її ознаки
№5:
Вільне введення тексту
4) Перетворення цинку гідроксиду в цинку сульфат
Допишіть рівняння реакції та вкажіть її ознаки
№6:
Тестування
Пам'ятай, що маєш на цей тест одну спробу протягом 40 хвилин. Тобі обов'язково пощастить!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: