Урок:

Роздвоєність душі Лукаша

26.07.2024
0 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Найдраматичнішим у драмі є образ Лукаша. Його драматизм, у першу чергу, у нерозумінні самого себе, в його роздвоєності: з одного боку, юнак має співочу душу творця, з іншого — йому не чужі почуття власника, егоїста.

Це підтверджують і слова Мавки, я

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Вільне введення тексту

12 з 12 балів

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

25 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Бездуховність і байдужість до краси в образах Килини та матері Лукаша

Бездуховність і байдужість до краси в образах Килини та матері Лукаша

253

Аватар профіля Удовик Надія Іванівна
Українська література
10 клас

25 грн

Єдність трьох світів – композиційна особливість «Лісової пісні»

Єдність трьох світів – композиційна особливість «Лісової пісні»

504

Аватар профіля Удовик Надія Іванівна
Українська література
10 клас

25 грн

Романтично-міфологічний образ Мавки

Романтично-міфологічний образ Мавки

180

Аватар профіля Удовик Надія Іванівна
Українська література
10 клас

25 грн

Новаторство Лесі Українки в драматургії, її інтерпретації образів світової літератури. Драма-феєрія «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна і філософська основа твору. Авторська рецепція українських міфів. ТЛ: драма-феєрія

Новаторство Лесі Українки в драматургії, її інтерпретації образів світової літератури. Драма-феєрія «Лісова пісня». Оригінальність жанру. Фольклорно-міфологічна і філософська основа твору. Авторська рецепція українських міфів.  ТЛ: драма-феєрія

346

Аватар профіля Удовик Надія Іванівна
Українська література
10 клас

25 грн

Етичні, психологічні переживання особистості у час вибору - наскрізна ідея драми. Елементи автобіографізму у творі «Кассандра»

Етичні, психологічні переживання особистості у час вибору - наскрізна ідея драми. Елементи автобіографізму у творі «Кассандра»

281

Аватар профіля Удовик Надія Іванівна
Українська література
10 клас

25 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

519

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

603

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

582

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1804

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

247

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас