Конструктор уроків
25 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Мета: охарактеризувати драматургічну спадщину Лесі Українки, визначити використані письменницею образи світової літератури, ознайомити зі змістом драм
Для повного перегляду потрібно придбати матеріал
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
1. Членом якого гуртка була Леся Українка:
А «Плеяда»;
Б «Жіноча громада»;
В «Київська громада».
2. Розташуйте поетичні збірки Лесі Українки за порядком їх виходу у світ і вкажіть роки появи:
А «Відгуки»; (1902)
Б «Думи і мрії». (1899)
В «На крилах пісень»;
№2:
Теоретичний блок
№3:
Завантаження файлу
№4:
Тестування
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
25 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси.
Драма-феєрія «Лісова пісня»: фольклорно-мiфологічна основа сюжету. Образи Мавки і Лукаша. Природа і людина у творі
«Кассандра» – новаторство в жанрі драматичної поеми. Авторська інтерпретація образу Кассандри – античної віщунки. ТЛ: драматична поема.