Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Розвиток пам’яті дошкільників з ООП. Практикум
»
Взяти участь Всі події
Урок:

РМ №1. Усний твір-роздум за народною думою «Маруся Богуславка». («Маруся Богуславка – зрадниця чи героїня?»)

19.07.2024
22 0
5 7
придбати урок
Ціна:

35 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок у 8 класі "РМ №1. Усний твір-роздум за народною думою «Маруся Богуславка». («Маруся Богуславка – зрадниця чи героїня?»)" проводиться з кількома основними цілями:

  1. Розвиток навичок усного мовлення:

    • Виразне читання: Учні вчаться виразно і переконливо висловлювати свої думки.

    • Аргументовані висловлювання: Уміння аргументувати свої думки та позиції розвивається через обговорення складних питань, таких як "Маруся Богуславка – зрадниця чи героїня?".

  2. Формування критичного мислення:

    • Аналіз образу героїні: Учні вчаться аналізувати образ Марусі Богуславки, її вчинки та мотиви, що допомагає розвивати критичне мислення.

    • Розгляд різних точок зору: Обговорення теми з різних точок зору сприяє формуванню вміння бачити і оцінювати різні аспекти однієї проблеми.

  3. Поглиблення знань про народну творчість:

    • Вивчення народної думи: Учні отримують глибше розуміння народної думи як літературного жанру, її тематику та проблематику.

    • Культурне усвідомлення: Роздуми над історичним і культурним контекстом допомагають учням усвідомити значення народної творчості в українській культурі.

  4. Формування моральних цінностей:

    • Етичні питання: Дискусія на тему "зрадництва" і "героїзму" Марусі Богуславки допомагає учням задуматися над етичними питаннями, такими як вірність, патріотизм, моральний вибір.

    • Моральні дилеми: Обговорення моральних дилем героїні сприяє формуванню уявлень про складність моральних виборів в житті.

  5. Розвиток навичок творчого мислення:

    • Творчі завдання: Учні створюють власні усні твори, що стимулює розвиток їхньої творчої уяви і мислення.

    • Особистий підхід: Висловлювання власних думок і поглядів сприяє формуванню індивідуального підходу до аналізу літературних творів.

  6. Підготовка до оцінювання:

    • Практичні навички: Учні практикують навички, які знадобляться їм для виконання подібних завдань на іспитах і контрольних роботах.

    • Виконання завдань: Урок допомагає учням підготуватися до виконання завдань на аналіз і аргументацію літературних творів.

  7. Розвиток комунікативних навичок:

    • Дискусії і дебати: Учні вчаться брати участь у дискусіях, слухати інших, висловлювати свої думки і аргументи.

    • Колективна робота: Обговорення в групах сприяє розвитку навичок колективної роботи і взаємодії.

Таким чином, урок "РМ №1. Усний твір-роздум за народною думою «Маруся Богуславка». («Маруся Богуславка – зрадниця чи героїня?»)" виконує комплексну функцію, сприяючи розвитку різних аспектів мовленнєвих, критичних, творчих і моральних навичок учнів.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Всі готові? Урок починаємо української літератури.

Із цікавістю поринаємо в поетичність народної думи.

І коли, до краплинки краплиночка, всі гуртом працюватимем ми,

Дівка-бранка, Маруся-вкраїночка, озоветься до нас з давнини…

0601xo2m-3d88-940x940.png

2:

Теоретичний блок

3:

Завантаження файлу

4:

Теоретичний блок

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

35 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

"Маруся Богуславка". Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов'ю до рідної землі і становищем дружини турецького вельможі.

"Маруся Богуславка". Проблема вибору, душевна роздвоєність Марусі Богуславки між любов'ю до рідної землі і становищем дружини турецького вельможі.

321

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

РМ. Контрольний усний твір-роздум у художньому стилі

РМ. Контрольний усний твір-роздум у художньому стилі

288

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

РМ № 4. Усний твір-роздум на суспільну тему

РМ № 4. Усний твір-роздум на суспільну тему

499

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
9 клас

20 грн

РМ. Аналіз письмового твору-роздуму Редагування твору-роздуму.

РМ. Аналіз письмового твору-роздуму Редагування твору-роздуму.

196

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

30 грн

РМ. Аналіз письмового твору-роздуму

РМ. Аналіз письмового твору-роздуму

198

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
5 клас

33 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

522

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

608

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

587

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1808

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

253

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас