Урок:

«Притча про блудного сина» (1 частина)

12.02.2023
9 0
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

«Притча про блудного сина» одна  з найвідоміших  притч  Ісуса  Христа

2:

Вільне введення тексту

Завдання

  • Послухайте уважно «Притчу про блудного сина»

  • Чому притча  має  таку назву?

  • Хто головні  дійові  особи?

3:

Вільне введення тексту

  • Прочитайте

У чоловіка було два сини. Молодший з них сказав батькові: «Дай мені, тату, цю частину маєтку, яка мені належить у спадок!».

Батько поділив маєток і роздав синам те, що їм належало.

Невдовзі молодший син забрав все, що йому було розподілено, і подався до далекого краю. Там він жив марнотратно і розтратив там весь маєток. Якраз тоді наступив у цьому краї великий голод і молодший син, залишившись без драхми, почав бідувати.

Щоб не померти з голоду, молодший син найнявся пасти свиней у одного господаря цього бідового краю. Він голодував, бо йому не дозволяв господар їсти навіть того, що їли свині чи залишали у кориті.

Тоді він, голодуючи і терплячи муки свинопаса, згадав про свого рідного батька, згадав, що його батько живе заможно, тримає наймитів, має хліба надмір, брат його не страждає так, як він – молодший син – тут у чужому краї з голоду гине.

Міркуючи так, молодший син вирішив: «Залишу цей край і піду до батька свого й скажу йому: «Згрішив я, отче, проти неба та проти тебе. Не достойний я вже зватися сином твоїм. Прийми мене, як одного із своїх наймитів» (Лк. 15. 18 – 19).

Ось із таким планом в голові молодший син рушив до батька. Коли він був ще далеко-далеко від обійстя, то батько перший побачив його на горизонті.

Батька переповнив жаль і він побіг назустріч своєму синові, кинувся йому на шию, почав обнімати та цілувати його.

Син у сльозах каже татові: «Провинився я, отче, проти неба і проти тебе. Я не достойний вже зватися твоїм сином».

Тоді батько каже своїм рабам: «Принесіть сюди найкращу одежу і зодягніть його, дайте йому персня на руку і сандалі на ноги.

Приведіть найкраще вгодоване теля і заколіть його, бо будемо їсти та радіти. Бо цей син мій був мертвий – і ожив, був пропащий – і знайшовся!» (Лк. 15. 11 – 24). І почали всі вдома веселитися.

Старший син працював на полі й надвечір зібрався йти додому. Коли старший син наблизився до дому, то почув у селі музику і танці. Тоді він покликав одного зі слуг та питає:

– Що це таке?

А слуга відповідає старшому синові:

– Це ж повернувся додому твій брат. Твій тато звелів заколоти відгодоване теля – бо здоровим його він прийняв.

Розгнівався старший син і навіть не хотів додому йти, бо вважав це несправедливістю.

Тоді вийшов назустріч батько і почав просити свого старшого сина – не гнівайся, не сердься, прости. А старший син каже татові:

– Я, тату, стільки років служу тобі, ніколи не порушив твого наказу – ти ж ніколи мені й козеняти не дав, щоб я з приятелями потішився. А коли повернувся оцей твій син, котрий проїв, пропив і прогуляв твій маєток із блудницями, ти ж для нього звелів заколоти відгодоване теля.

Батько каже старшому синові:

– Ти ж завжди зі мною, дитино, і все моє – це й твоє! (Лк. 15. 31). Веселитися і тішитися треба нам, бо цей брат твій був мертвий – і ожив, був пропащий – і знайшовся! (Лк. 15. 32).

  • Скласти план до тексту і записати

4:

Вільне введення тексту

  •  До поданих  розмальовок   дібрати епізод  з  притчі.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

ТМ 1 частина Класифікація технологічних процесів

ТМ 1 частина  Класифікація технологічних процесів

232

Аватар профіля Чемерис Олена Андріївна
ТМ
III курс

330 грн

"Народження середньовічної Європи" КОМПЛЕКСНА підсумкова робота (Частина №1)

"Народження середньовічної Європи"  КОМПЛЕКСНА підсумкова робота (Частина №1)

328

Аватар профіля Нараївська Ганна Іванівна
Історія: Україна і світ
7 клас

55 грн

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 1

6 клас. Урок 42. Проєкт «Програма для малювання». Частина 1

143

Аватар профіля Костів Володимир Михайлович
Інформатика
5—6 клас

19 грн

10 клас. Застосування різних елементів на веб-сторінках. Частина 1

 10 клас. Застосування різних елементів на веб-сторінках. Частина 1

19

Аватар профіля Vitenko Ihor
Інформатика
10 клас

50 грн

Вічна тема матері й сина у творах Т. Шевченка “Катерина”, “Наймичка”, “У нашім раї на землі...”

 Вічна тема матері й сина у творах Т. Шевченка “Катерина”, “Наймичка”, “У нашім раї на землі...”

369

Аватар профіля Алєксандрова Ксенія Гінтасівна
Українська література
9 клас

20 грн

Схожі уроки

Українська народна казка "Солом’яний бичок"

 Українська народна казка "Солом’яний бичок"

47

Аватар профіля Бердашева Лариса Євгенівна
НУШ
5—6 років та 1—3 клас

Українська народна казка "Коза-дереза"

Українська народна казка "Коза-дереза"

40

Аватар профіля Бердашева Лариса Євгенівна
НУШ
5—6 років та 1—2 клас

Релаксаційні казки "Листик і його велика місія"

Релаксаційні казки "Листик і його велика місія"

55

Аватар профіля Бердашева Лариса Євгенівна
НУШ
1—4 клас

Українська народна казка "Івасик-Телесик"

Українська народна казка "Івасик-Телесик"

125

Аватар профіля Бердашева Лариса Євгенівна
НУШ
5—6 років та 1 клас

Українська народна казка "Рукавичка"

Українська народна казка "Рукавичка"

70

Аватар профіля Бердашева Лариса Євгенівна
НУШ
5—6 років та 1 клас