Використані джерела:
Підручник Основи здоров'я 9 клас І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко
https://www.youtube.com/watch?v=WYmSGf3-2KM
https://uahistory.co/pidruchniki/taglina-health-basics-9-class-2017/31.php
Конструктор уроків
Використані джерела:
Підручник Основи здоров'я 9 клас І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко
https://www.youtube.com/watch?v=WYmSGf3-2KM
https://uahistory.co/pidruchniki/taglina-health-basics-9-class-2017/31.php
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
№2:
Вільне введення тексту
№3:
Вільне введення тексту
1. Прочитайте вірш Ліни Костенко «Довіра».
2. Що, на вашу думку, сприяє виникненню довіри? Що може її зруйнувати?
3. Назвіть інші ознаки здорових стосунків (щирість, повага, відповідальність, відчуття безпеки...).
4. Поміркуйте, що вони означають (наприклад, повага — сприймати друзів такими, які вони є; відчуття безпеки — не боятися розкритися перед другом...)
№4:
Вільне введення тексту
Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками
Мета: відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками, розвиток комунікативних навичок.
Порядок виконання роботи
І. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з однолітками в конкретних ситуаціях (робота в малих групах).
1. Уявіть таку ситуацію. Вам необхідно виконати спільну роботу (можете самі вибрати характер цієї роботи). Для її виконання треба розподілити обов’язки між учасниками групи (4-5 осіб). Поспілкуйтеся з цього приводу. Проаналізуйте рівень і особливості цього спілкування.
2. Дайте відповіді на запитання:
— Які прийоми спілкування виявилися ефективними?
— Які прийоми спілкування були неефективними?
3. Зробіть висновки.
II. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими в конкретних ситуаціях (робота в парах).
1. Уявіть таку ситуацію. Вам необхідно відвідати поліклініку для консультації з лікарем щодо стану свого здоров’я. Які прийоми та методи спілкування ви будете використовувати під час спілкування з різними дорослими: працівником реєстратури, медсестрою, відвідувачами в черзі, лікарем.
Виконайте ролі учня й медичного персоналу по черзі.
2. Дайте відповіді на запитання:
— Які прийоми спілкування виявилися ефективними?
— Які прийоми спілкування були неефективними?
3. Зробіть висновки.
№5:
Завантаження файлу
Щоб прояснити очікування дорослих і правила, які існують у вашій родині, візьміть у дорослих членів родини інтерв’ю. Для цього:
• оберіть час і місце, які підходять усім;
• подякуйте дорослим, що погодилися на інтерв’ю;
• скажіть, що це має бути цікаво і корисно для вас усіх;
• використовуйте вербальні і невербальні навички ефективного спілкування (мал. 39 на с. 147);
• запитайте, чи можете записувати інтерв’ю, оскільки це дасть змогу обміркувати їхні слова (підготуйте усе для запису — ручку і папір або диктофон);
• скористайтеся запитаннями на бланку інтерв’ю (с. 154) і додайте свої запитання;
• під час інтерв’ю з’ясовуйте деталі та незрозумілі моменти. Для цього ставте запитання, які потребують розгорнутої відповіді: «А що було далі? Ось про це, будь ласка, детальніше», «Чи можна навести приклад?»;
• подякуйте дорослим за інтерв’ю, обміркуйте сказане ними.
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Володимир Винниченко. Оповідання «Федько-халамидник». Самореалізація підлітків. Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками
Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками. Добро і зло, благородство і підступність у творі. Щедрий на добро внутрішній світ Федька
Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Образи дітей та дорослих у творі.