Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

  • Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Основи здоров'я
  • Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками. Практична робота № 9. «Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками».
Урок:

Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками. Практична робота № 9. «Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками».

08.08.2021
9 0
9 Клас

5

33

919

0

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Використані джерела:

Підручник Основи здоров'я 9 клас І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко

https://www.youtube.com/watch?v=WYmSGf3-2KM

https://uahistory.co/pidruchniki/taglina-health-basics-9-class-2017/31.php

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Перегляньте відеоматеріал.

Завдання №2:

Вільне введення тексту

1. Напишіть оголошення: «Шукаю друга». Зазначте у ньому свої інтереси і привабливі для інших особисті якості, а також те, що ви шукаєте в друзях. і розмістіть своє оголошення за посиланням https://docs.google.com/document/d/1pg48VAmnSHHOH_dqBWtOHbGJgGQ-IAUgnb_P-bqiO9I/edit?usp=sharing
2. Прочитайте всі оголошення та поділіться враженнями: • Яке оголошення вам здалося найцікавішим? • На яке оголошення вам захотілось відгукнутися?

Завдання №3:

Вільне введення тексту

1. Прочитайте вірш Ліни Костенко «Довіра».

2. Що, на вашу думку, сприяє виникненню довіри? Що може її зруйнувати?

3. Назвіть інші ознаки здорових стосунків (щирість, повага, відповідальність, відчуття безпеки...).

4. Поміркуйте, що вони означають (наприклад, повага — сприймати друзів такими, які вони є; відчуття безпеки — не боятися розкритися перед другом...)

Завдання №4:

Вільне введення тексту

Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками

Мета: відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками, розвиток комунікативних навичок.

Порядок виконання роботи

І. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з однолітками в конкретних ситуаціях (робота в малих групах).

1. Уявіть таку ситуацію. Вам необхідно виконати спільну роботу (можете самі вибрати характер цієї роботи). Для її виконання треба розподілити обов’язки між учасниками групи (4-5 осіб). Поспілкуйтеся з цього приводу. Проаналізуйте рівень і особливості цього спілкування.

2. Дайте відповіді на запитання:

— Які прийоми спілкування виявилися ефективними?

— Які прийоми спілкування були неефективними?

3. Зробіть висновки.

II. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими в конкретних ситуаціях (робота в парах).

1. Уявіть таку ситуацію. Вам необхідно відвідати поліклініку для консультації з лікарем щодо стану свого здоров’я. Які прийоми та методи спілкування ви будете використовувати під час спілкування з різними дорослими: працівником реєстратури, медсестрою, відвідувачами в черзі, лікарем.

Виконайте ролі учня й медичного персоналу по черзі.

2. Дайте відповіді на запитання:

— Які прийоми спілкування виявилися ефективними?

— Які прийоми спілкування були неефективними?

3. Зробіть висновки.

Завдання №5:

Завантаження файлу

Домашня робота

Щоб прояснити очікування дорослих і правила, які існують у вашій родині, візьміть у дорослих членів родини інтерв’ю. Для цього:

• оберіть час і місце, які підходять усім;

• подякуйте дорослим, що погодилися на інтерв’ю;

• скажіть, що це має бути цікаво і корисно для вас усіх;

• використовуйте вербальні і невербальні навички ефективного спілкування (мал. 39 на с. 147);

• запитайте, чи можете записувати інтерв’ю, оскільки це дасть змогу обміркувати їхні слова (підготуйте усе для запису — ручку і папір або диктофон);

• скористайтеся запитаннями на бланку інтерв’ю (с. 154) і додайте свої запитання;

• під час інтерв’ю з’ясовуйте деталі та незрозумілі моменти. Для цього ставте запитання, які потребують розгорнутої відповіді: «А що було далі? Ось про це, будь ласка, детальніше», «Чи можна навести приклад?»;

• подякуйте дорослим за інтерв’ю, обміркуйте сказане ними.

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками. Добро і зло, благородство і підступність у творі. Щедрий на добро внутрішній світ Федька

Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками. Добро і зло, благородство і підступність у творі. Щедрий на добро внутрішній світ Федька

512

Аватар профіля Пантюк Людмила Іванівна
Українська література
6 клас

30 грн

Love Stories. Перебування у стосунках.

Love Stories. Перебування у стосунках.

62

Аватар профіля Мілейко Олена Валеріївна
Англійська мова
11 клас та III курс

50 грн

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9

ПРАКТИЧНА РОБОТА № 9

255

Аватар профіля Чумак Анастасія Іванівна
Географія
11 клас та II курс

83 грн

Використання формул. Практична робота 9.

Використання формул. Практична робота 9.

82

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Ульф Старк "Маленька книжка про любов". «Маленька книжка про любов». Родинні та шкільні стосунки у творі.

Ульф Старк "Маленька книжка про любов". «Маленька книжка про любов».   Родинні та шкільні стосунки у творі.

3651

Аватар профіля Шопова Валентина Василівна
Зарубіжна література
7 клас

33 грн

Схожі уроки

Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.

Риси характеру. Чинники, від яких залежить характер людини.

353

Аватар профіля Давиденко Юлія Олександрівна
Основи здоров'я
9 клас

Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

293

Аватар профіля Гамар Олена Іванівна
Основи здоров'я
8 клас

Особливості дії тютюнового диму алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

Особливості дії тютюнового диму алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

1078

Аватар профіля Янченко Віктор Григорович
Основи здоров'я
8 клас

Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів. Взаємодопомога членів родини.

Спілкування з дорослими. Повага до батьків та вчителів.  Взаємодопомога членів родини.

263

Аватар профіля Давиденко Юлія Олександрівна
Основи здоров'я
5 клас

самовихованняя характеру 9б

самовихованняя характеру 9б

175

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Основи здоров'я
8—9 клас