• Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Основи здоров'я
  • Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками. Практична робота № 9. «Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками».
Урок:

Принципи формування міжособистісних стосунків. Стосунки з дорослими і однолітками. Практична робота № 9. «Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками».

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Використані джерела:

Підручник Основи здоров'я 9 клас І. Д. Бех, Т. В. Воронцова, В. С. Пономаренко, С. В. Страшко

https://www.youtube.com/watch?v=WYmSGf3-2KM

https://uahistory.co/pidruchniki/taglina-health-basics-9-class-2017/31.php

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Перегляньте відеоматеріал.

2:

Вільне введення тексту

1. Напишіть оголошення: «Шукаю друга». Зазначте у ньому свої інтереси і привабливі для інших особисті якості, а також те, що ви шукаєте в друзях. і розмістіть своє оголошення за посиланням https://docs.google.com/document/d/1pg48VAmnSHHOH_dqBWtOHbGJgGQ-IAUgnb_P-bqiO9I/edit?usp=sharing
2. Прочитайте всі оголошення та поділіться враженнями: • Яке оголошення вам здалося найцікавішим? • На яке оголошення вам захотілось відгукнутися?

3:

Вільне введення тексту

1. Прочитайте вірш Ліни Костенко «Довіра».

2. Що, на вашу думку, сприяє виникненню довіри? Що може її зруйнувати?

3. Назвіть інші ознаки здорових стосунків (щирість, повага, відповідальність, відчуття безпеки...).

4. Поміркуйте, що вони означають (наприклад, повага — сприймати друзів такими, які вони є; відчуття безпеки — не боятися розкритися перед другом...)

4:

Вільне введення тексту

Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками

Мета: відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими й однолітками, розвиток комунікативних навичок.

Порядок виконання роботи

І. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з однолітками в конкретних ситуаціях (робота в малих групах).

1. Уявіть таку ситуацію. Вам необхідно виконати спільну роботу (можете самі вибрати характер цієї роботи). Для її виконання треба розподілити обов’язки між учасниками групи (4-5 осіб). Поспілкуйтеся з цього приводу. Проаналізуйте рівень і особливості цього спілкування.

2. Дайте відповіді на запитання:

— Які прийоми спілкування виявилися ефективними?

— Які прийоми спілкування були неефективними?

3. Зробіть висновки.

II. Відпрацювання прийомів ефективного спілкування з дорослими в конкретних ситуаціях (робота в парах).

1. Уявіть таку ситуацію. Вам необхідно відвідати поліклініку для консультації з лікарем щодо стану свого здоров’я. Які прийоми та методи спілкування ви будете використовувати під час спілкування з різними дорослими: працівником реєстратури, медсестрою, відвідувачами в черзі, лікарем.

Виконайте ролі учня й медичного персоналу по черзі.

2. Дайте відповіді на запитання:

— Які прийоми спілкування виявилися ефективними?

— Які прийоми спілкування були неефективними?

3. Зробіть висновки.

5:

Завантаження файлу

Домашня робота

Щоб прояснити очікування дорослих і правила, які існують у вашій родині, візьміть у дорослих членів родини інтерв’ю. Для цього:

• оберіть час і місце, які підходять усім;

• подякуйте дорослим, що погодилися на інтерв’ю;

• скажіть, що це має бути цікаво і корисно для вас усіх;

• використовуйте вербальні і невербальні навички ефективного спілкування (мал. 39 на с. 147);

• запитайте, чи можете записувати інтерв’ю, оскільки це дасть змогу обміркувати їхні слова (підготуйте усе для запису — ручку і папір або диктофон);

• скористайтеся запитаннями на бланку інтерв’ю (с. 154) і додайте свої запитання;

• під час інтерв’ю з’ясовуйте деталі та незрозумілі моменти. Для цього ставте запитання, які потребують розгорнутої відповіді: «А що було далі? Ось про це, будь ласка, детальніше», «Чи можна навести приклад?»;

• подякуйте дорослим за інтерв’ю, обміркуйте сказане ними.

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

1 0

Потрібні роз'яснення:

1 0
Рекомендуємо

Володимир Винниченко. Оповідання «Федько-халамидник». Самореалізація підлітків. Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками

Володимир Винниченко. Оповідання «Федько-халамидник». Самореалізація підлітків. Художня розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками

242

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

35 грн

Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками. Добро і зло, благородство і підступність у творі. Щедрий на добро внутрішній світ Федька

Володимир Винниченко. «Федько-халамидник». Розповідь про Федька, його життя, стосунки з однолітками. Добро і зло, благородство і підступність у творі. Щедрий на добро внутрішній світ Федька

641

Аватар профіля Пантюк Людмила Іванівна
Українська література
6 клас

30 грн

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Образи дітей та дорослих у творі.

Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Образи дітей та дорослих у творі.

315

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
7 клас

33 грн

Love Stories. Перебування у стосунках.

Love Stories. Перебування у стосунках.

133

Аватар профіля Мілейко Олена Валеріївна
Англійська мова
11 клас та III курс

50 грн

Заняття №20. Правила ефективного спілкування

Заняття №20. Правила ефективного спілкування

121

Аватар профіля Скачок Юлія Володимирівна
Соціологія
6—10 клас

35 грн

Схожі уроки

Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

Небезпека інфікування ВІЛ та інфекціями, що передаються статевим шляхом

383

Аватар профіля Гамар Олена Іванівна
Основи здоров'я
8 клас

Особливості дії тютюнового диму алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

Особливості дії тютюнового диму алкоголю і наркотиків на розвиток репродуктивної системи підлітків

1249

Аватар профіля Янченко Віктор Григорович
Основи здоров'я
8 клас

самовихованняя характеру 9б

самовихованняя характеру 9б

292

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Основи здоров'я
8—9 клас

види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі

види стосунків. Стосунки в родині, класі, підлітковому середовищі

139

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Основи здоров'я
5—7 клас

Спілкування з дорослими.Повага до батьків та вчителів

Спілкування з дорослими.Повага до батьків та вчителів

128

Аватар профіля Попик Оксана Михайлівна
Основи здоров'я
5—7 клас