• Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Географія
  • Практичні роботи №5-7 "Визначення координат вибраних точок на карті України. Визначення відстаней, площ, напрямків, абсолютної та відносної висот за топографічною картою. Визначення кутів орієнтування"".
Урок:

Практичні роботи №5-7 "Визначення координат вибраних точок на карті України. Визначення відстаней, площ, напрямків, абсолютної та відносної висот за топографічною картою. Визначення кутів орієнтування"".

08.12.2024
0 0
8 Клас, 11 Клас

9

0

24

0

2

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Практичні роботи "Визначення координат вибраних точок на карті України". "Визначення відстаней, площ, напрямків, абсолютної та відносної висот за топографічною картою". "Визначення кутів орієнтування." передбачені модельною навчальною програмою «Географія. 6-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори Запотоцький С.П., Карпюк Г.І., Гладковський Р.В., Довгань А.І., Совенко В.В., Даценко Л.М., Назаренко Т.Г., Гільберг Т.Г., Савчук І.Г., Нікитчук А.В., Яценко В.С., Довгань Г.Д., Грома В.Д., Горовий О.В.), що «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 № 795 (у редакції наказу Міністерства освіти і науки України від 11.04.2022 № 324)

Мета роботи: розвивати уміння та навички читати топографічну карту та практично користуватися нею; сормувати вміння визначати за топографічною картою азимути і дирекційні кути, румби, географічні і прямокутні координати, крутизну схилів, абсолютні та відносні висоти точок; навчитися прокладати маршрут на топографічній карті (на плані); оцінювати практичне значення топографічних карт для життєдіяльності людини.

Обладнання: фрагмент топографічної карти, атлас для 8 класу, лінійка, транспортир, палетка, підручник.

«Досягнуте працею з радістю і приймається і зберігається, а те, що отримано без праці, швидко зникає»
Я сподіваюсь, що ви отримаєте задоволення від праці і не витратите марно час, а відкриєте для себе багато нового й цікавого.

Хід роботи

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

Мета роботи: розвивати уміння та навички читати топографічну карту та практично користуватися нею; сормувати вміння визначати за топографічною картою

О

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Географічні координати — кутові величини: широта і довгота, що визначають положення об’єктів на земній поверхні й карті.

  • Для визначення широти необхідно: провести через вибрану точку умовну лінію (паралель), опустивши перпендикуляр на західну або схід

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

2:

Запитання

1 з 34 балів

3:

Запитання

7 з 34 балів

4:

Запитання

8 з 34 балів

5:

Запитання

5 з 34 балів

6:

Запитання

5 з 34 балів

7:

Запитання

4 з 34 балів

8:

Запитання

2 з 34 балів

9:

Запитання

2 з 34 балів
Опис, який учні побачать після проходження уроку

Любий друже! Ти виконав свою практичну роботу. Під час її виконання, у тебе могли виникнути певні труднощі. Але не треба переживати, якщо щось в рішен

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Практична робота №1 "Визначення на топографічній карті географічних та прямокутних координат точок"

Практична робота №1 "Визначення на топографічній карті географічних та прямокутних координат точок"

817

Аватар профіля Чернишева Антоніна Вікторівна
Географія
11 клас

66 грн

Практична робота "Визначення напрямків, відстаней, площ, координат та висот місцевості за топокартою".

Практична робота "Визначення напрямків, відстаней, площ, координат та висот місцевості за топокартою".

141

Аватар профіля Ногаль Галина Іванівна
Географія
8 клас та 11 клас

41 грн

Визначення за планом місцевості, фізичними картами абсолютної і відносної висоти окремих об’єктів.

Визначення  за  планом  місцевості, фізичними  картами  абсолютної  і  відносної  висоти  окремих  об’єктів.

102

Аватар профіля Сеник Любов Геннадіївна
Географія
6 клас

50 грн

Практична робота №2 «Визначення напрямків на карті. Азимут. Масштаб»

Практична робота №2 «Визначення напрямків на карті. Азимут. Масштаб»

166

Аватар профіля Овдій Сергій Михайлович
Географія
6 клас

26 грн

Урок-практикум. Визначення абсолютної і відносної вологості повітря.

Урок-практикум. Визначення абсолютної і відносної вологості повітря.

713

Аватар профіля Базаренко Микола Миколайович
Географія
6 клас

83 грн

33 грн

Схожі уроки

географічний простір

географічний простір

468

Аватар профіля Пащенко Андрій Володимирович
Географія
11 клас

Біосфера та система Землі

Біосфера та система Землі

372

Аватар профіля Санатарчук Наталія Леонтіївна
Географія
11 клас

Австралія

Австралія

256

Аватар профіля Бондарь Ольга Олегівна
Географія
10 клас

Практична робота: Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

Практична робота: Порівняльна характеристика машинобудування США, Канади та Бразилії.

523

Аватар профіля Чернишева Антоніна Вікторівна
Географія
10 клас

Тектонічна будова і рельєф Північної Америки

Тектонічна будова і рельєф Північної Америки

74

Аватар профіля Талпа Людмила Миколаївна
Географія
7 клас