Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Практична робота 4 Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.

Інформатика

Для кого: 9 Клас

29 проходжень

3 запитань

29.11.2021

88

0

Опис уроку:

Урок 23. Практична робота 4 Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування.

Цілі:

  • навчальна: формувати вміння використовувати у формулах вивчені функції та налаштовувати умовне форматування комірок таблиці;

  • розвивальна: розвивати вміння використовувати отримані знання в різних ситуаціях під час роботи за комп'ютером;

  • виховна: виховувати інформаційну культуру, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки.

Тип уроку: застосування знань, умінь та навичок.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери з підключенням до мережі Інтернет, підручник, навчальна презентація.

Програмне забезпечення: Табличний процесор, браузер, браузер.

Хід уроку

І. Організаційний етап

  • привітання

  • перевірка присутніх

  • перевірка готовності учнів до уроку

ІІ. Перевірка домашнього завдання

Тестування у програмі MyTestX

ІІІ. Мотивацій навчальної діяльності

— Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття.

IV. Формування вмінь та навичок

Практична робота 4. Використання математичних, логічних та статистичних функцій табличного процесора. Умовне форматування

  1. Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

  2. Інструктаж учителя.

Підручник ст. 247-248 (Підручник Інформатика 8 клас)

  1. Практична робота за комп’ютерами.

  2. Вправи для очей.

VIІ. Підсумки уроку

Оцінювання обсягу і якості виконання практичної роботи. Формулювання висновку: які типи функцій використовують для розрахунків; яка з використовуваних функцій має найбільше аргументів; які переваги надає умовне форматування комірок.

VІІI. Домашнє завдання

Підручник § 7.3 ст. 247-248 (Підручник Інформатика 8 клас)

Додаткове завдання. Складіть таблицю, яка була б корисною для збирання й опрацювання результатів змагань з бігу на 100 м. Передбачте, щоб під час внесення результатів відразу ж фіксувались найвище і найнижче значення, обчислювалось середнє значення, а також виділялось іншим кольором тло комірок, в яких результат перевищує середній.

ІХ Оцінювання роботи учнів

Завдання №1 Теоретичний блок

ОПРАЦЮВАТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ

ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ

Презентація 9 клас Урок 23.pptx

Завдання №2 Тестування

ВИКОНАЙТЕ ТЕСТУВАННЯ

Завдання №3 Завантаження файлу

ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ В ТАБЛИЧНОМУ ПРОЦЕСОРІ

ЗАВАНТАЖТЕ НИЖЧЕ ГОТОВУ РОБОТУ

ПРАКТИЧНА РОБОТА №4.docx

Рефлексія від 3 учнів

Сподобався

2 1

Зрозумілий

2 1

Потрібні роз'яснення

3 0
Нещодавно скористалися