Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Несилові методи протидії булінгу
»
Взяти участь Всі події
Урок:

«Останній дюйм». Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення.

26.11.2022
7 Клас

12

36

1430

0

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Тема «Останній дюйм». Образи Бена і Деві, художні засоби їхнього створення.

Мета (формувати компетентності): предметні(розуміння значення образів Бена та Деві, уміння визначати художні засоби їх створення та роль у розкритті головної проблеми та ідеї твору; словниковий запас; розвинені зв”язне мовлення та критичне мислення, потребу сповідувати високі гуманні цінності; ключові (уміння вчитися: активну пізнавальну діяльність, критичне мислення; комунікативні: навички спілкування в парах, групах, толерантне ставлення до думок і почуттів оточуючих; інформаційні: уміння визначати головне в тексті; загальнокультурні: прагнення до саморозвитку й самовдосконалення, світогляд.

Вміст уроку:

Завдання №1:

Теоретичний блок

Літературний диктант «Лови помилку (так, ні)». ( повторення матеріалу)

       1.  Оповідання Дж.Олдріджа називається «Останній кілометр».

        2. Події, описані у творі, відбуваються на узбережжі Чорного моря.

        3. Одним із головних героїв є десятирічний хлопчик Деві. 

        4. Батьки байдуже ставилися до сина.

        5. Бен із сином летіли до Акулячої бухти.

        6. Акули напали на Бена через його необережність.

        7. Після жахливого каліцтва Бен боявся пекучого сонця пустелі.

       8.  Коли Бен був майже певен, що помре, його єдиною надією залишалося чекати і сподіватися на диво.

        9. Вітер допомагав і водночас заважав Деві керувати літаком.

        10.Під час польоту Деві вирішив, що вже ніколи не зможе плакати. У нього на все життя висохли сльози».

        11. Після жахливої історії з акулами батька найбільше лякало, чи 

   знайде він дорогу до серця сина.

        12. Батькові й синові залишилося подолати 6 дюймів.

Завдання №2:

Теоретичний блок

Ключових епізодів оповідання.

                 Підготовка до польоту

                 Переліт до Акулячої бухти

                 Підводні зйомки. Боротьба з акулами

                 Переліт «Акуляча бухта – Каїр»

                 У лікарні

Останній дюйм» аналіз твору

Автор – Джеймс Олдрідж

Рік написання – 1957

Жанр. Оповідання

Тема. Батько та син ціною надзвичайних випробувань у екстремальних умовах знаходять шлях до серця один одного.

Головна думка твору – необхідність боротьби «до останнього дюйма», а також подолання «останнього дюйма», що розділяє людей.

Проблематика “Останній дюйм”:

-проблеми стосунків між батьками і дітьми,

-боротьби з труднощами, що трапляються у житті, уміння їх долати

Завдання №3:

Теоретичний блок

«Останній дюйм» композиція

Експозиція. Події, які передували польоту до Акулової бухти.

Зав’язка. Бен змушений взяти десятилітнього сина з собою. їхня відчуженість.

Розвиток дії. Політ до бухти, підготовка до робіт зі зйомкою, спуск під воду, очікування сином батька, поранення Бена.

–Кульмінація. Неймовірні зусилля, які докладаються і батьком, і сином для того, щоб вижити.

Розв’язка. Успішне приземлення на аеродромі Каїра. Початок нових, справді родинних стосунків.

Завдання №4:

Теоретичний блок

“Останній дюйм” герої

Батько: 43 роки, льотчик, розлучився з дружиною. Його цікавить тільки робота, він їде на підводні зйомки акул. Часу на сім’ю та сина у нього не вистачає. З сином занадто суворий, різкий, навіть байдужий.

Мати: тужила за рідною домівкою, ненавиділа місця проживання, апатична, черства, плаксива, покинула сімю, не цікавилася сином. Джоана – молода жінка, яка думає насамперед про власний комфорт, не хоче піклуватися про сім’ю.

Деві: 10 років, пізня, небажана дитина, не потрібний батькам, самотній.  Його проблемами ніхто не цікавиться

Завдання №5:

Теоретичний блок

Робота за конспектом урока . Тема: Урок з презентацією «Останній дюйм».  Образи Бена і Деві. Утвердження сімейних цінностей. Символічність назви  оповідання

Завдання №6:

Теоретичний блок

Робота за конспектом урока . Тема: Урок з презентацією «Останній дюйм».  Образи Бена і Деві. Утвердження сімейних цінностей. Символічність назви  оповіданняРобота за конспектом урока . Тема: Урок з презентацією «Останній дюйм».  Образи Бена і Деві. Утвердження сімейних цінностей. Символічність назви  оповідання

Завдання №7:

Теоретичний блок

Дж.Олдрідж."Останній дюйм".Образи Бена і Деві.Дж.Олдрідж."Останній дюйм".Образи Бена і Деві.

Завдання №8:

Теоретичний блок

Дж.Олдрідж."Останній дюйм".Образи Бена і Деві.

Завдання №9:

Теоретичний блок

Робота за конспектом урока . Тема: Урок з презентацією «Останній дюйм».  Образи Бена і Деві. Утвердження сімейних цінностей. Символічність назви  оповіданняРобота за конспектом урока . Тема: Урок з презентацією «Останній дюйм».  Образи Бена і Деві. Утвердження сімейних цінностей. Символічність назви  оповідання

Завдання №10:

Теоретичний блок

Висновок

Цитатна характеристика бена з останній дюйм Цитати про бена з твору останній  дюйм

Завдання №11:

Вільне введення тексту

Дописати речення

            У творі автор порушує одну із вічних проблем…

Рефлексія від 24 учнів

Сподобався:

24 0

Зрозумілий:

24 0

Потрібні роз'яснення:

23 1
Рекомендуємо

"ХУДОЖНІ ОБРАЗИ В ДИТЯЧОМУ КІНОФІЛЬМІ"

"ХУДОЖНІ ОБРАЗИ В ДИТЯЧОМУ КІНОФІЛЬМІ"

685

38 грн

Історичний колорит роману «Айвенго» та засоби його створення.

Історичний колорит роману «Айвенго» та засоби його створення.

1159

Зарубіжна література
6—7 клас

26 грн

Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат (Сью, Джонсі), їхня динаміка.

Новела «Останній листок» – гімн людині, котра здатна на самопожертву заради ближнього. Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця). Образи дівчат (Сью, Джонсі), їхня динаміка.

143

Зарубіжна література
7 клас

50 грн

Створення поліграфічної продукції засобами програми верстки

Створення поліграфічної  продукції засобами програми верстки

63

Професійна освіта
11 клас

66 грн

Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи.

Дон Кіхот і Санчо Панса – образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи.

4631

Зарубіжна література
8 клас

41 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

453

Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

296

Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

3798

Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

732

Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

653

Зарубіжна література
9 клас