Мета уроку: поглибити знання учнів про творчість О. Вайльда; розвивати навички роботи з додатковою літературою, аналізу тексту, зв'язне мовлення, логічне мислення; сприяти розвиткові читацького кругозору, аналітичного мислення учнів.
Конструктор уроків
20 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Мета уроку: поглибити знання учнів про творчість О. Вайльда; розвивати навички роботи з додатковою літературою, аналізу тексту, зв'язне мовлення, логічне мислення; сприяти розвиткові читацького кругозору, аналітичного мислення учнів.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Письменник, життєвий шлях та творчість якого ми почнемо вивчати сьогодні, одноосібно здійснював революцію в англійському суспільстві — революцію в моді. Він з’являвся на суд публіки в ним самим вигаданому запаморочливому вбранні. Це могли бути і кор
№2:
Теоретичний блок
№3:
Теоретичний блок
№4:
Вільне введення тексту
№5:
Вільне введення тексту
№6:
Тестування
Рефлексія від 31 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
20 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Урок позакласного читання. М.Геддон. «Загадковий нічний інцидент із собакою». Образ головного героя роману.
Специфіка переходу від романтизму до реалізму. Німеччина. Романтизм у Німеччині. Е. Т. А. Гофман як представник гротескної течії романтизму. Віхи мистецького шляху.
Роальд Дал «Чарлі й шоколадна фабрика».Чарівний світ фабрики містера Вонкі. Образи головних героїв роману