Урок:

"Налагодження системи компостування вдома. Правила та переваги".

18.04.2022
1 0
5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

3

9

202

0

3

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Даний урок створенно для проходження теми за програмою позашкільної освіти еколого-натуралістичного напрямку "Відповідальне споживання".

Урок містить теоретичні блоки та завдання з тестом.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Отже КОМПОСТУВАННЯ, ходімо розбиратися!

Є два способи компостування залишків їжі у домашніх умовах: за допомогою ефективних мікроорганізмів та черв’яків.

Нагадаю: якщо органіка в пакетах потрапляє на полігон, негативні процеси гниття провокують виділення метану. Метан накопичує тепло та руйнує атмосферний шар, більше, ніж вуглекислий газ, утворюючи парниковий ефект.

Прямо у себе в квартирі ви можете поставити компостер — спеціальний контейнер із подвійним дном та краном для злиття рідини. Збирайте залишки органіки рослинного походження, присипайте їх бокашами та ферментуйте. Бокаші, ефективні мікроорганізми (бактерії молочної кислоти, дріжджового грибу та фотосинтетичних організмів), схожі на висівки і мають запах хлібу. Вони перешкоджають гниттю та утворенню парникових газів. Бокаші розпочинають процес ферментації у домашньому відрі. Після ферментації залишки їжі темнішають та можуть бути закопаними під деревом, у саду, парку, компостній ямі, щоб стати добривом за 6-9 місяців.

2:

Теоретичний блок

1) Що можна компостувати: лушпиння, залишки, зіпсоване

  • овочі

  • фрукти

  • зелень

  • шкаралупа

  • хліб

  • кава, чай (без пакетиків)

  • листочки/квіти/

  • паперові серветки

2) Що не можна компостувати:

рідини: оцет, олія, сік, молоко

кістки/мясо/рибу

папір

екскременти тварин

3) Що не бажано у великій кількості: З наступними залишками можуть бути проблеми, якщо ви не збираєтесь пересипати їх одразу до компостої ями, деякі виробники компостерів дозволяють таке переробити, інші – ні

їжа тваринного походженна: сир, йогурт, масло вершкове, яйця, мясо, риба

кісточки від фруктів

шкірка авокадо

готові продукти: каші, картопля

не перебільшувати з: цитрусовими, цибулею, часником

4) Як компостувати (послідовність ваших дій)

  • лушпиння, залишки їжі, серветки, краще подрібнити (порізати або пом’яти)

  • раз на день/на декілька днів складати залишки в контейнер

  • присипати жменькою бокаші

  • щільно закривати кришку (потрібна певна температура та вологість, тому відкривати багато разів не можна)

  • злити воду раз на тиждень/10 днів (у компостера подвійне дно і є спеціальний кран для злиття)

    5) Переваги:

органічні рештки стануть добривом і не утворюватимуть метан на звалищі зміниться кількість сміття, яку ви виноситимете на смітник

6) Недоліки:

спершу важко налаштуватись на ще одне відро

необхідно заздалегідь подумати про місце “здачі” компосту


3:

Тестування

Для закріплення теми пройди тестування. Я впевнена ви впораєтесь!

"Як компостувати" гурток "Відповідальне споживання"
18 квітня 2022
1 0
Аватар профіля Ханченко Дар'я Олегівна
1
Аватар профіля Ханченко Дар'я Олегівна
Тестування створено для закріплення теми "Налагодження системи компостування. Переваги та недоліки",...
Екологія
5—9 клас
8 9 71 0
1

Рефлексія від 9 учнів

Сподобався:

9 0

Зрозумілий:

9 0

Потрібні роз'яснення:

9 0
Рекомендуємо

Налагодження алгоритмів у середовищі програмування

Налагодження алгоритмів у середовищі програмування

187

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

35 грн

Моделювання аудиторії. Налагодження контакту з аудиторією

Моделювання аудиторії. Налагодження контакту з аудиторією

217

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
10 клас

20 грн

Правила переносу

Правила переносу

400

Аватар профіля Боброва Олена Володимирівна
Українська мова
3 клас

20 грн

Реалізація та налагодження розгалужених алгоритмів у середовищі програмування

Реалізація та налагодження розгалужених алгоритмів у середовищі програмування

317

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

35 грн

Основні правила правопису.

Основні правила правопису.

223

Аватар профіля Гузік Віта Григорівна
Українська мова
8 клас

25 грн

Схожі уроки

Види забруднень. Механічне та фізичне забруднення

Види забруднень. Механічне та фізичне забруднення

1046

Аватар профіля Cакада Марина Валентинівна
Екологія
11 клас

Заморський карантинний бур’ян

Заморський карантинний бур’ян

637

Аватар профіля Бромот Тамара Миколаївна
Екологія
6—7 клас

Раціональне використання природних ресурсів Альтернативні джерела енергії.

Раціональне використання природних ресурсів Альтернативні джерела енергії.

70

Аватар профіля Карась Ірина Олексіївна
Екологія
II курс

Агросистеми. Охорона ґрунтів. Рекультивація земель.

Агросистеми. Охорона ґрунтів. Рекультивація земель.

63

Аватар профіля Карась Ірина Олексіївна
Екологія
II курс

ПР2. Вмизначення ГДК речовин забруднювачів

ПР2. Вмизначення ГДК речовин забруднювачів

61

Аватар профіля Карась Ірина Олексіївна
Екологія
II курс