Мета уроку:
Ознайомити учнів, хто живе в океанах і морях.
Розкрити, які мінеральні й енергетичні багатства Світового океану.
Пояснити учням про господарську діяльність яку використовує людина у Світовому океані та чому його потрібно охороняти.
Конструктор уроків
33 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.
Мета уроку:
Ознайомити учнів, хто живе в океанах і морях.
Розкрити, які мінеральні й енергетичні багатства Світового океану.
Пояснити учням про господарську діяльність яку використовує людина у Світовому океані та чому його потрібно охороняти.
Доброго дня, шановні учні! Сьогодні на уроці ми розглянемо на які ресурси багатий Світовий океан та як людина використовує ці багатства. Дізнаємося та
Для повного перегляду потрібно придбати матеріал
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
У моря іноді хороший характер, іноді поганий, і неможливо зрозуміти чому. Адже ми бачимо тільки поверхню води. Але якщо любиш море, це не має значення. Тоді приймаєш і погане, і хороше...
Туве Янссон, фінська письменниця
Чому океан називають «колискою
Ч
№2:
Вільне введення тексту
№3:
Вільне введення тексту
№4:
Вільне введення тексту
№5:
Вільне введення тексту
№6:
Вільне введення тексту
№7:
Вільне введення тексту
№8:
Теоретичний блок
Молодець!
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
33 грн
Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.