Урок:

Малювання в середовищі програмування

22.02.2024
0 0
5 Клас

4

10

38

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Команди групи Олівець

Щоб додати до Палітри блоків групу команд Олівець, слід натиснути кнопку Додати розширення 31.PNG, і у вікні Оберіть розширення обрати Олівець.

32.PNG.

Згадаємо команди групи Олівець:

5.PNG

Приклад:

Скласти для Рудого кота програму малювання червоного

Для повного перегляду потрібно отримати доступ від автора

2:

Теоретичний блок

3:

Вільне введення тексту

7 з 12 балів

4:

Вільне введення тексту

5 з 12 балів

Рефлексія від 7 учнів

Сподобався:

7 0

Зрозумілий:

7 0

Потрібні роз'яснення:

7 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Середовища програмування

Середовища програмування

258

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
8 клас

25 грн

Середовища програмування

Середовища програмування

157

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
8 клас

35 грн

Налагодження програми у середовищі програмування. Практична робота 5.

Налагодження програми у середовищі програмування. Практична робота 5.

367

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
7 клас

25 грн

Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування

Практична робота 7. Складання і виконання алгоритму пошуку значень у таблиці в навчальному середовищі програмування

541

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

25 грн

Практичне програмування роботів

Практичне програмування роботів

378

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
6 клас

25 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

978

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

826

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1026

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

320

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

459

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас