Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Логічні, математичні та статистичні функції

Інформатика

Для кого: 9 Клас

6 проходжень

7 запитань

29.11.2021

61

0

Опис уроку:

Метою інтегрованого уроку для 9 класу (інформатика+математика) є дослідити можливості основних математичних, статистичних та логічних функцій в Excel; повторити правила техніки безпеки в комп'ютерному класі; перевірити навички учнів роботи з електронними таблицями; навчити учнів розв'язувати прикладні задачі, використовуючи функції в Excel; узагальнити знання учнів про функції, способи їх подання, їхні властивості, вдосконалити вміння будувати графіки функцій, знаходити область значення та область визначення; вивчити поняття кускової функції та алгоритм її побудови; розвивати логічне мислення, алгоритмічну культуру учнів як здатність діяти за заданим планом, а також уміння самостійно конструювати нові алгоритми на основі аналізу й узагальнення послідовності виконуваних операцій і дій, що ведуть до шуканого результату; розвивати ініціативність, творчість, обґрунтованість суджень; розвивати вміння працювати в групах, в парах, а також здатність самостійно здобувати знання; виховувати інтерес до вивчення інформатики, потяг до наукової творчості, виховувати дисципліну, звичку до систематичної розумової праці; формувати ключові компетентності.

Створити запит на отримання доступу

Автор опублікував урок в Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.

Завдання №1 Теоретичний блок

Завдання №2 Теоретичний блок

Завдання №3 Теоретичний блок

Завдання №4 Теоретичний блок

Завдання №5 Теоретичний блок

Завдання №6 Теоретичний блок

Завдання №7 Завантаження файлу

Рефлексія від 1 учня

Сподобався

1 0

Зрозумілий

1 0

Потрібні роз'яснення

1 0
Режими доступу до уроку:

Урок ВІДКРИТИЙ для відображення в бібліотеці уроків, але проходження доступно лише з дозволу автора. Кількість запитань для перегляду обмежена

Нещодавно скористалися