Сьогодні відбувся
Вебінар:
«
LEGO-технології як засіб розвитку та підтримки учнів з ООП в інклюзивному середовищі
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Лімфа

08.11.2022
0 0
8 Клас

5

31

59

0

0

0

Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Продовжувати формувати у учнів поняття про внутрішнє рідке середовище організму, його склад, відносну сталість; розглянути склад і функції крові та лімфи;

вміння логічно мислити та знаходити зв’язки між особливостями будови й функціями біологічних структур на прикладі компонентів крові; розвивати уміння порівнювати, спостерігати та робити висновки і узагальнення; проводити дослідницьку роботу, працювати з мікроскопом; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; продовжити формування інформаційних, комунікативних та здоров'я зберігаючих компетентностей;

виховувати розуміння значення сталості внутрішнього середовища організму для збереження

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Посилання на урок:

https://meet.google.com/ppq-edub-ymx

2:

Теоретичний блок

3:

Теоретичний блок

4:

Теоретичний блок

5:

Завантаження файлу

Рефлексія від 14 учнів

Сподобався:

13 1

Зрозумілий:

13 1

Потрібні роз'яснення:

14 0
Відправити запит автору на отримання доступу до цього уроку
Автор опублікував урок у Бібліотеці уроків з обмеженим доступом. Це означає, що для повного доступу до уроку (перегляд усіх завдань та використання) Вам необхідно отримати дозвіл від автора.
Рекомендуємо

Покриви тіла й терморегуляція. Проект на тему "Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою. "

Покриви тіла й терморегуляція. Проект на тему "Визначення типу шкіри на різних ділянках обличчя та складання правил догляду за власною шкірою. "

309

Аватар профіля Базаренко Микола Миколайович
Біологія
8 клас

33 грн

Типи вищої нервової діяльності. Характер.

Типи вищої нервової діяльності. Характер.

309

Аватар профіля Вайда Галина Іванівна
Біологія
8 клас

25 грн

Хвощеподібні

Хвощеподібні

244

Аватар профіля Пеца Марія Ярославіна
Біологія
6 клас

25 грн

Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу

Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз як метод виявлення порушень у структурі каріотипу

344

Аватар профіля Вайда Галина Іванівна
Біологія
10 клас

25 грн

11 клас. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів. Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі.

11 клас. Агроценози, їхня структура та особливості функціонування. Шляхи підвищення продуктивності агроценозів. Біосфера як глобальна екосистема, її структура та межі.

323

Аватар профіля Кошалковська Лариса Іванівна
Біологія
11 клас

30 грн

Схожі уроки

Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи.

Опора і рух. Види скелету. Значення опорно-рухової системи.

507

Аватар профіля Янченко Віктор Григорович
Біологія
7 клас

Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

640

Аватар профіля Лохвицька Марія Федорівна
Біологія
9 клас

Функціональна роль популяцій в екосистемах. Біогеоценоз та його структура

Функціональна роль популяцій в екосистемах. Біогеоценоз та його структура

1265

Аватар профіля Чернишова Світлана Володимирівна
Біологія
11 клас

Властивостi та характеристики екосистем.

Властивостi та характеристики екосистем.

267

Аватар профіля Цуркан Неля Михайлівна
Біологія
11 клас

Закони Менделя, їх генетичні основи.

Закони Менделя, їх генетичні основи.

266

Аватар профіля Шимон Анжеліка Омелянівна
Біологія
9 клас