Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Розвиток пам’яті дошкільників з ООП. Практикум
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Леся Українка. «Мрії» (скорочено), «Як дитиною, бувало…». Настрої, почуття, поетичні роздуми ліричної героїні

24.09.2024
17 0
1 5 7
придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок на тему "Леся Українка. «Мрії» (скорочено), «Як дитиною, бувало…». Настрої, почуття, поетичні роздуми ліричної героїні" має кілька ключових цілей:

  1. Ознайомлення з творчістю Лесі Українки — урок спрямований на вивчення поетичного доробку Лесі Українки, зокрема аналіз віршів «Мрії» та «Як дитиною, бувало…», які є яскравими прикладами її ліричної поезії.

  2. Дослідження образу ліричної героїні — учні вивчають образ ліричної героїні, яка відображає внутрішній світ Лесі Українки, її думки, переживання, емоції та мрії. Лірична героїня в поезіях виражає важливі життєві почуття, зокрема тугу, сум, мрійливість, а також надію і силу духу.

  3. Аналіз поетичних роздумів — учні аналізують філософські роздуми, які є важливими в поезії Лесі Українки. Це можуть бути міркування про життя, сенс мрій, дитинство, боротьбу зі страхами та труднощами. Поетеса через свої твори передає оптимізм, незламність і віру в краще майбутнє.

  4. Вивчення художніх засобів — урок дає змогу проаналізувати, як Леся Українка використовує метафори, порівняння, епітети та інші поетичні засоби для передачі настроїв і почуттів ліричної героїні. Учні досліджують, як ці засоби підсилюють емоційний ефект творів.

  5. Розвиток емоційної та естетичної чутливості — через поезію Лесі Українки учні навчаються розуміти складні емоції та співпереживати героям, що допомагає розвивати естетичне відчуття й глибше усвідомлювати значення мрій, дитинства та духовної сили.

  6. Формування навичок аналізу ліричних творів — учні отримують завдання аналізувати не лише сюжет, але й внутрішній зміст творів, що допомагає формувати навички аналізу ліричних текстів та розуміння їхньої філософської глибини.

Отже, цей урок допомагає учням не лише ознайомитися з творчістю Лесі Українки, але й розвивати навички аналізу ліричних творів, розуміння складних емоцій та життєвих рефлексій, що відображаються у поезії.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Емоційне налаштування на урок

«Доброго дня», — промовляю за звичаєм я.
Щастя і радості кожному зичу щодня.
І усміхаються в відповідь люди:
Добрі слова ж бо для кожного любі!

Наш сьогоднішній урок ми присвятимо чарівній людині, митцю, драматургу, фольклори

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Теоретичний блок

3:

Завантаження файлу

4:

Завантаження файлу

5:

Завантаження файлу

6:

Завантаження файлу

7:

Завантаження файлу

8:

Тестування

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Ірина Жиленко. «Жар-птиця». Поетичні роздуми ліричної героїні про доброту, красу, високу духовність

Ірина Жиленко. «Жар-птиця». Поетичні роздуми ліричної героїні про доброту, красу, високу духовність

295

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
6 клас

33 грн

Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. "Хотіла б я піснею стати...". Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви.

Леся Українка. Життя поетеси, її мужність і сила духу. "Хотіла б я піснею стати...". Потужне ліричне начало, романтичність, волелюбність, оптимізм, мрія і дійсність як провідні мотиви.

317

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

Тематичне розмаїття поезії. Настрої, почуття, роздуми ліричного героя. Тарас Шевченко. «Думка» («Тече вода в синє море…»)

Тематичне розмаїття поезії. Настрої, почуття, роздуми ліричного героя. Тарас Шевченко. «Думка» («Тече вода в синє море…»)

295

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
6 клас

33 грн

Лірика. Види лірики. Ліричний твір. Ліричний герой / героїня. Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе…». ТЛ: ліричний твір, ліричний герой / героїня

Лірика. Види лірики. Ліричний твір. Ліричний герой / героїня. Тарас Шевченко. «За сонцем хмаронька пливе…».  ТЛ: ліричний твір, ліричний герой / героїня

251

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

35 грн

Леся Українка. «Тиша морська», «Співець». Художні, персоніфіковані образи поезій

Леся Українка. «Тиша морська», «Співець». Художні, персоніфіковані образи поезій

379

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
6 клас

35 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

522

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

608

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

587

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1808

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

253

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас