Урок:

КПР. Діагностувальна робота. Поезія Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала, М. Рильського, М. Вінграновського (тестування, завдання відкритої форми).

22.12.2024
12 0
7 5
придбати урок
Ціна:

35 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Урок діагностичної роботи з теми "Поезія Т. Шевченка, П. Тичини, Є. Гуцала, М. Рильського, М. Вінграновського" має декілька важливих цілей та функцій:

1. Виявлення рівня знань та розуміння поезії

  • Перевірка, як учні засвоїли ключі, ідеї, образи та художні засоби в поезії вказаних авторів.

  • Оцінка, наскільки вони розуміють тематику та проблематику творів, а також їхній контекст.

2. Оцінка сформованих навичок аналізу

  • Визначення, чи вміють учні аналізувати поетичний текст, визначати стильові особливості, художні прийоми та авторські інтонації.

  • Перевірка вміння містить ключові образи, метафори, порівняння, епітети та їхню роль у творі.

3. Розвиток творчого мислення

  • Завдання відкритої форми сприяють розвитку аналітичного та творчого мислення учнів.

  • Учні можуть висловити власне судження про поетичні твори, що розвивають критичне мислення та літературну рефлексію.

4. Формування практичних умінь

  • Відпрацювання навичок аргументованих відповідей на питання, написання міні-есе чи коротких аналізів творів.

  • Розвиток мовленнєвої грамотності через формулювання власних думок.

5. Підготовка до підсумкового оцінювання

  • урок дає змогу вчителю оцінити рівень готовності цих учнів до контрольних робіт, олімпіади або зовнішнього оцінювання.

6. Зворотний зв'язок для вчителя

  • Урок проти вчителю розуміє, які аспекти матеріалів потребують додаткового опрацювання.

  • Визначення прогалин у знаннях учнів, щоб внести корективи в подальше планування.

7. Мотивація учнів

  • Через тестування учні відчувають важливість засвоєння матеріалу, що спонукає їх бути важливими до вивчення літератури.

Таким чином, урок діагностичної роботи — це не лише оцінка знань, а й ефективний інструмент для вдосконалення навчального процесу та підвищення якості створення матеріалу.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Діти, я пишаюсь вами.

Бачу ваше позитивне налаштування на урок.

Щиро бажаю успіху сьогодні!

Добрих і відмінних результатів!

06038yhb-3104-940x627.png

2:

Завантаження файлу

3:

Тестування

4:

Теоретичний блок

Рефлексія від 5 учнів

Сподобався:

4 1

Зрозумілий:

4 1

Потрібні роз'яснення:

4 1
придбати урок
Ціна:

35 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Діагностична (контрольна) робота. Пісенні скарби рідного краю (тестування, завдання відкритої форми)

Діагностична (контрольна) робота. Пісенні скарби рідного краю (тестування, завдання відкритої форми)

184

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
6 клас

35 грн

Контрольна робота №5. Творчість Т. Шевченка (тестування)

Контрольна робота №5. Творчість Т. Шевченка (тестування)

168

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

30 грн

Повість «Тарас Бульба» (переклад М. Садовського і М. Рильського, за ред. І. Малковича). Сюжет твору. Внутрішній епічний розмах твору.

Повість «Тарас Бульба» (переклад М. Садовського і М. Рильського, за ред. І. Малковича). Сюжет твору. Внутрішній епічний розмах твору.

426

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
9 клас

25 грн

Діагностувальна робота. Міфи та легенди українців. Народні перекази та казки (тестування, завдання відкритої форми). (Письмово взаємодіє ГР3, Досліджує мовлення ГР4)

Діагностувальна робота. Міфи та легенди українців. Народні перекази та казки (тестування, завдання відкритої форми). (Письмово взаємодіє ГР3, Досліджує мовлення ГР4)

254

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

35 грн

Діагностична (контрольна) робота. Сприймання усної інформації на слух / аудіювання (тестування, відкриті завдання).

Діагностична (контрольна) робота. Сприймання усної інформації на слух / аудіювання (тестування, відкриті завдання).

820

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
6 клас

33 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

485

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

539

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

514

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1675

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

221

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас