Урок:

«Ключі» взаєморозуміння з батьками. Своєрідність вирішення проблеми батьків і дітей в оповіданні Дж. Олдріджа «Останній дюйм»

Опис уроку (учням цей опис не показується):

ознайомити учнів з біографічними відомостями про Дж.Олдріджа, проаналізувати оповідання "Останній дюйм"; навчати дітей сприймати і розуміти текст художнього твору; допомогти з'ясувати причину складних відносин між батьком і сином в оповіданні; спробуватиосягнути розвиток душевного стану героїв, що подарували один одному життя; виховувати у школярів бажання завжди порозумітися з власними батьками.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

У житті завжди бувають радісні та сумні моменти. Ми радіємо,сміємося, але разом з тим бувають моменти, коли ми переживаємо, хвилюємося, страждаємо. Та найважче, коли в тебе сімейні негаразди, а саме непорозуміння з батьками

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

Організація роботи у проекті

Завдання для всіх груп

- познайомитися з біографією Дж.Олдріджа за підручником;

- прочитати оповідання «Останній дюйм»;

- намалювати ілюстрації «Я і моя сім’я» (за бажанням).

Випереджуючі завдання для груп.

І група «Журналісти»

Що допомагає Дж.Олдріджу долати життєві негаразди?

Завдання

1. Ознайомитися з біографією Дж.Олдріджа за джерелами Internet.

2. Скласти запитання для уявного інтерв’ю з письменником (не менше 6 запитань).

3. Випустити публікацію «Дж.Олдрідж. Найяскравіші факти біографії».

Матеріал представити у вигляді інтерв’ю.

ІІ група «Літературні критики»

Як спільна справа, яка потребує напруження фізичних і вольових зусиль особистості, здатна зблизити людей?

Завдання

1. Обговорити сюжет оповідання «Останній дюйм».

2. Визначити елементи сюжету.

3. Виписати значення незнайомих слів та понять.

4. Написати рекламу оповідання. Матеріал представити у вигляді публікації .

ІІІ Група «Географи та зоологи»

Що стало причиною приїзду Бена в Акулячу бухту та страшного нападу акул на нього?

Завдання

1. Підготувати повідомлення про Акулячу бухту за джерелами Internet.

2. Знайти цитати та виділити ключові слова, які використовує Дж.Олдрідж при описі Акулячої бухти. Які слова в цьому пейзажі на вашу думку ключові? Чому?

3. Користуючись підручником зоології описати повадки акул.

ІV Група «Режисери»

Цікава авантюра чи еволюція образів – що головніше?

Завдання

1. Подивитися фільм, створений на кіностудії «Ленфільм» у 1959 р. режисером Теодором Вульфовичем, Микитою Курихіним. Чим відрізняється фільм від оповідання?

2. Підготувати «героїв» до рольового читання «Діалоги батька і сина до поранення Бена та під час повернення».

V група «Дослідники»

Як розкривається у творі проблема складних взаємовідносин Бена і Деві.

Завдання

1. З’ясувати які ключові події оповідання.

2. Провести текстуальне дослідження «Стосунки Бена і Деві».

3. Знайти у тексті та виписати цитати як ведуть себе герої під час польоту та після поранення Бена.

4. Створити комп’ютерну презентацію текстуального дослідження

VІ Група «Психологи»

Як знайти ключ взаєморозуміння з батьками? Чи допоможе мені в цьому оповідання Дж.Олдріджа «Останній дюйм»?

Завдання

1. Спираючись на текст твору провести психологічне спостереження за родиною Аміно. Скласти психологічні картки Бена, Деві, Джоани.

2. Визначте, як впливає екстремальна ситуація на взаємостосунки батька і сина

3. Складіть список порад для Бена і Деві як зберегти гармонійні стосунки у сім’ї. Матеріал представити у вигляді публікації .

4. Провести анкетування зі своїми однокласниками на тему «Я і мої батьки». Результати представити у вигляді діаграми.

5. Сформулюйте «ключі» взаєморозуміння з батьками. Матеріал представити у вигляді публікації.

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Роль батьків у вихованні дітей.

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Роль батьків у вихованні дітей.

274

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

35 грн

Творення й відмінювання імен по батькові

Творення й відмінювання імен по батькові

151

Аватар профіля Кудревич Інна Василівна
Українська мова
9—12 клас та I—III курси

30 грн

Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ.

Написання й відмінювання імен по батькові, прізвищ.

211

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська мова
6 клас

33 грн

Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові

Написання й відмінювання чоловічих і жіночих прізвищ, імен по батькові

453

Аватар профіля Пономарьова Наталія Вячеславівна
Українська мова
5 клас

20 грн

Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання імен по батькові

Особливості кличного відмінка. Творення й відмінювання імен по батькові

249

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська мова
10—11 клас та I—II курси

20 грн

Схожі уроки

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

Абсолютизація творчості та творчої особистості у романі "Портрет Доріана Грея"

686

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
1 клас та 10 клас

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

М. Гоголь. "Ревізор" Історія п"єси. Образи чиновників.

508

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Зарубіжна література
9 клас

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

Віктор Гюго «Собор Паризької Богоматері».

7277

Аватар профіля Свинаренко Наталія Леонідівна
Зарубіжна література
10 клас

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

М.Гоголь "Шинель". Образ Башмачкіна

1079

Аватар профіля Бабенко Ольга Миколаївна
Зарубіжна література
9 клас

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

"Ревізор".Творча історія пєси.Образи чиновників.

1221

Аватар профіля Пальок Марія Іванівна
Зарубіжна література
9 клас