Урок "Казка-п’єса як різновид драматичного твору. Зміст та художні особливості казки. Олександр Олесь. Казка-п’єса «Микита Кожум’яка»" має низку важливих цілей:
1. Ознайомлення з жанром казки-п’єси:
Учні вивчають особливості жанру казки-п’єси, його відмінності від інших драматичних творів та казок.
Це дає їм змогу краще зрозуміти специфіку цього виду літератури.
2. Аналіз казки-п’єси "Микита Кожум’яка":
Учні знайомляться з сюжетом, героями та проблематикою казки-п’єси "Микита Кожум’яка".
Вони вчаться аналізувати текст, виокремлювати головне та другорядне, робити висновки.
Це допомагає їм глибше зрозуміти твір та його ідейний зміст.
3. Вивчення художніх особливостей казки-п’єси:
Учні вивчають художні засоби, які використовує автор у казці-п’єсі "Микита Кожум’яка".
Це може включати тропи, стилістичні фігури, мовні особливості тощо.
Розуміння художніх особливостей допомагає учням розкрити красу та глибину твору.
4. Розвиток навичок аналітичного мислення та критичного оцінювання:
Аналіз казки-п’єси "Микита Кожум’яка" сприяє розвитку в учнів навичок аналітичного мислення та критичного оцінювання.
Вони вчаться самостійно мислити, аргументувати свою точку зору, дискутувати.
5. Виховання ціннісних орієнтирів:
Казка-п’єса "Микита Кожум’яка" піднімає важливі моральні питання.
Її вивчення може допомогти учням сформувати власні ціннісні орієнтири, такі як добро, справедливість, мужність, патріотизм.
6. Залучення учнів до світу української літератури:
Вивчення казки-п’єси "Микита Кожум’яка" може зацікавити учнів українською літературою та українською культурою загалом.
Це може спонукати їх до самостійного читання українських творів та розширення свого кругозору.