Урок:

Іван Франко. Казка «Фарбований Лис». Образ Лиса, риси його характеру. (Усна взаємодія - ГР1, Письмова взаємодія - ГР3)

04.07.2024
19 0
7 6
придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета уроку "Іван Франко. Казка «Фарбований Лис». Образ Лиса, риси його характеру":

1. Розкриття образу Лиса Микити:

  • Допомогти учням зрозуміти складний та багатогранний образ Лиса Микити, головного героя казки Івана Франка "Фарбований Лис".

  • Проаналізувати вчинки, мотиви та поведінку Лиса, щоб виявити його ключові риси характеру.

  • Розкрити типові та індивідуальні риси Лиса, порівнявши його з іншими казковими персонажами.

2. Розвиток навичок аналітичного мислення:

  • Вчити учнів критично мислити, аналізувати літературний текст, виокремлюючи головне та другорядне.

  • Розвивати вміння аргументувати власні думки та судження щодо героя казки, використовуючи цитати з тексту.

  • Заохочувати до дискусій та обміну думками щодо образу Лиса, його вчинків та їхніх наслідків.

3. Виховання моральних якостей:

  • На прикладі образу Лиса Микити спонукати учнів до роздумів над такими моральними цінностями, як чесність, справедливість, доброта, відповідальність.

  • Обговорити з учнями, які риси характеру Лиса є позитивними, а які – негативними, та чому важливо прагнути до розвитку позитивних якостей.

  • Виховувати в учнів прагнення до самоаналізу та самовдосконалення.

4. Збагачення словникового запасу:

  • Розширити словниковий запас учнів за рахунок слів та виразів з казки "Фарбований Лис".

  • Вчити учнів використовувати слова влучно та доречно, пояснюючи їх значення та вживання в контексті.

  • Заохочувати до використання виразних засобів мови під час опису образу Лиса та його вчинків.

5. Розвиток творчих здібностей:

  • Запропонувати учням творчі завдання, пов'язані з образом Лиса, наприклад, написати характеристику героя, придумати власну історію про Лиса Микиту, намалювати ілюстрацію до казки.

  • Заохочувати учнів до креативного мислення та самовираження через творчість.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Вітаю у світі літератури!

Добрий день Вам, дорогі діти!

Сьогодні у нас незвичайний урок:

У казку сьогодні ми зробимо крок.

Із казкою ми вже стрічались не раз,

І знову вона завітає у клас.

В казках є завжди перешкоди, та знаю,

Для творчих дітей їх ніколи нем

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Теоретичний блок

3:

Завантаження файлу

4:

Завантаження файлу

5:

Завантаження файлу

6:

Завантаження файлу

7:

Тестування

8:

Теоретичний блок

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

2 0

Потрібні роз'яснення:

2 0
придбати урок
Ціна:

33 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

Літературна казка. Жанрові ознаки літературної казки. Зв’язок літературної казки з фольклорною. Іван Франко. Казка «Фарбований Лис». Зміст казки.

Літературна казка. Жанрові ознаки літературної казки. Зв’язок літературної казки з фольклорною.  Іван Франко. Казка «Фарбований Лис». Зміст казки.

364

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

33 грн

Порівняльна характеристика Чандарави (індійська казка «Фарбований шакал») та Лиса Микити (казка І. Франка «Фарбований Лис»).

Порівняльна характеристика Чандарави (індійська казка «Фарбований шакал») та Лиса Микити (казка І. Франка «Фарбований Лис»).

1501

Аватар профіля Цецура Віктор Сергійович
Зарубіжна література
5 клас

20 грн

Іван Нечуй-Левицький. Літературна казка «Запорожці». Образи-персонажі твору.

Іван Нечуй-Левицький. Літературна казка «Запорожці». Образи-персонажі твору.

485

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

33 грн

Діагностувальна робота. Міфи та легенди українців. Народні перекази та казки (тестування, завдання відкритої форми). (Письмово взаємодіє ГР3, Досліджує мовлення ГР4)

Діагностувальна робота. Міфи та легенди українців. Народні перекази та казки (тестування, завдання відкритої форми). (Письмово взаємодіє ГР3, Досліджує мовлення ГР4)

321

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

35 грн

Образи фантастичних істот у казках. Дійові особи та побудова казки. Василь Королів-Старий. Казка «Мавка Вербинка».

Образи фантастичних істот у казках. Дійові особи та побудова казки. Василь Королів-Старий. Казка «Мавка Вербинка».

377

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
5 клас

33 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

526

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

614

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

592

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1824

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

258

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас