Мета уроку "Іван Франко. Казка «Фарбований Лис». Образ Лиса, риси його характеру":
1. Розкриття образу Лиса Микити:
Допомогти учням зрозуміти складний та багатогранний образ Лиса Микити, головного героя казки Івана Франка "Фарбований Лис".
Проаналізувати вчинки, мотиви та поведінку Лиса, щоб виявити його ключові риси характеру.
Розкрити типові та індивідуальні риси Лиса, порівнявши його з іншими казковими персонажами.
2. Розвиток навичок аналітичного мислення:
Вчити учнів критично мислити, аналізувати літературний текст, виокремлюючи головне та другорядне.
Розвивати вміння аргументувати власні думки та судження щодо героя казки, використовуючи цитати з тексту.
Заохочувати до дискусій та обміну думками щодо образу Лиса, його вчинків та їхніх наслідків.
3. Виховання моральних якостей:
На прикладі образу Лиса Микити спонукати учнів до роздумів над такими моральними цінностями, як чесність, справедливість, доброта, відповідальність.
Обговорити з учнями, які риси характеру Лиса є позитивними, а які – негативними, та чому важливо прагнути до розвитку позитивних якостей.
Виховувати в учнів прагнення до самоаналізу та самовдосконалення.
4. Збагачення словникового запасу:
Розширити словниковий запас учнів за рахунок слів та виразів з казки "Фарбований Лис".
Вчити учнів використовувати слова влучно та доречно, пояснюючи їх значення та вживання в контексті.
Заохочувати до використання виразних засобів мови під час опису образу Лиса та його вчинків.
5. Розвиток творчих здібностей:
Запропонувати учням творчі завдання, пов'язані з образом Лиса, наприклад, написати характеристику героя, придумати власну історію про Лиса Микиту, намалювати ілюстрацію до казки.
Заохочувати учнів до креативного мислення та самовираження через творчість.