Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Двадцяте жовтня
Класна робота
Т. Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). «Мені тринадцятий минало…». Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі
Опрацюйте презентацію
та перегляньте відео
№2:
Вільне введення тексту
Прочитайте вірш "Мені тринадцятий минало"
Прослухайте вірш
№3:
Вільне введення тексту
Літературний паспорт твору
(записати до зошита і запам"ятати!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)
«Мені тринадцятий минало»
Автор: Тарас Шевченко
Рік написання: 1847
Жанр – ліричний вірш.
Літературний рід: лірика.
Тема «Мені тринадцятий минало»: зображення безрадісного дитинства Тарасика, коли він, будучи кріпаком, випасав панську худобу.
Ідея: співчутливе ставлення до хлопчика-пастушка; засудження страшних часів кріпацтва, коли людина не мала власних прав і вимушена страждати.
Основна думка: не зазнали щасливого дитинства Тарас і такі як він, бо не мали волі, щасливої долі через гноблення народу панами.
№4:
Завантаження файлу
Вивчити напам"ять 12 рядків.
Зняти відео і прикрітипи
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Тарас Шевченко. Життєпис поета (викуп з неволі, навчання в Петербурзькій академії мистецтв, збірка «Кобзар»). „Мені тринадцятий минало…”. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому складному світі.
Михайло Стельмах. „Гуси-лебеді летять”. Єдність світу природи і світу дитячої душі (у вчинках, поведінці, роздумах, переживаннях).