Конструктор уроків
ОПРАЦЮЙТЕ МАТЕРІАЛ УРОКУ, ВИКОНАУТЕ ЗАВДАННЯ.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№2:
Завантаження файлу
Прочитайте вірш «Без надії сподіваюсь»
ВИВЧІТЬ ВІРШ НАПАМ’ЯТЬ та запишіть відео вашого виконання твору
/можна надсилати в телеграм кружечками/
ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ!
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості
Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Основні мотиви лірики Лесі Українки 90-х рр. ХІХ початку ХХ століття. «Contra spem spero!», «І все-таки до тебе думка лине...», «Все, все покинуть, до тебе полинуть...», «Стояла я і слухала весну...»
РМ №4. Письмовий докладний переказ уривку з оповідання «Ніч перед боєм» О.Довженка із творчим завданням про усвідомлення важливості історичної пам’яті для кожної людини (саможертовність, мужність і звитяга – вияв внутрішньої свободи сильної особистості).