Урок:

«Contra spem spero» як світоглядна деклорація сильної вольової особистості.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

ОПРАЦЮЙТЕ МАТЕРІАЛ УРОКУ, ВИКОНАУТЕ ЗАВДАННЯ.

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Завантаження файлу

6 з 12 балів

0600elxz-e7b6-407x237.png

  1. Опрацюйте матеріал підручника ТУТ ст..214-215

  2. Прослухайте вірш ТУТ

  3. Подивіться відеоаналіз вірша ТУТ

  4. Перепишіть у зошит та запам'ятайте опорний конспект

    0600em2d-575a-940x433.png

2:

Завантаження файлу

6 з 12 балів

Прочитайте вірш «Без надії сподіваюсь»

ВИВЧІТЬ ВІРШ НАПАМ’ЯТЬ та запишіть відео вашого виконання твору

/можна надсилати в телеграм кружечками/

Опис, який учні побачать після проходження уроку

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ!

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості

Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості

208

Аватар профіля Перепелиця Любов Вікторівна
Українська література
10 клас та I—II курси

20 грн

Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Основні мотиви лірики Лесі Українки 90-х рр. ХІХ початку ХХ століття. «Contra spem spero!», «І все-таки до тебе думка лине...», «Все, все покинуть, до тебе полинуть...», «Стояла я і слухала весну...»

Життєвий і творчий шлях Лесі Українки.  Основні мотиви лірики Лесі Українки 90-х рр. ХІХ початку ХХ століття. «Contra spem spero!», «І все-таки до тебе думка лине...», «Все, все покинуть, до тебе полинуть...», «Стояла я і слухала весну...»

485

Аватар профіля Бодоряк Іванна Василівна
Українська література
10 клас

50 грн

РМ №4. Письмовий докладний переказ уривку з оповідання «Ніч перед боєм» О.Довженка із творчим завданням про усвідомлення важливості історичної пам’яті для кожної людини (саможертовність, мужність і звитяга – вияв внутрішньої свободи сильної особистості).

РМ №4. Письмовий докладний переказ уривку з оповідання «Ніч перед боєм» О.Довженка із творчим завданням про усвідомлення важливості історичної пам’яті для кожної людини (саможертовність, мужність і звитяга – вияв внутрішньої свободи сильної особистості).

685

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

33 грн

Особистість у цифровому світі: цифровий слід

Особистість у цифровому світі: цифровий слід

68

Аватар профіля Андрієнко Мар`ян Андрійович
Інформатика
11 клас

25 грн

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Проблема особистості в сучасному світі.

Ніна Бічуя. «Шпага Славка Беркути». Проблема особистості в сучасному світі.

346

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Українська література
8 клас

35 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

578

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

565

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1778

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

238

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас