Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Добрий день.
Відкриваємо друкований зошит сторінка 21 №1
Зміни слова так, щоб відбулося чергування голосних звуків у корені слів.
Якщо виконав(ла) натискай кнопку ознайомлений(а)
№2:
Теоретичний блок
№3:
Завантаження файлу
Рефлексія від 7 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні [е], [и], [о] в коренях слів. Позначення на письмі ненаголошених голосних [е], [и] в коренях слів (повторення і поглиблення)
Складні слова. Сполучні голосні [о], [е] в складних словах. Складноскорочені слова як різновид складних.
Корінь слова. Спільнокореневі слова та форми слова (повторення і поглиблення). Спільнокореневі слова як засіб зв’язку речень у тексті