Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Відеоконференція (Ознайомтесь із короткою інструкцією)
Код для розв'язання задачі 4 (із минулого уроку):
№2:
Вільне введення тексту
Продовжити ознайомлення із матеріалом презентації "Черепашача" графіка (слайди 10-16). У полі для відповіді учнів зазначте, чи зрозуміли Ви наведену інформацію.
№3:
Завантаження файлу
Працюємо на онлайн-платформі Repl.It
Задача 5. На екрані розміром 400 х 200 намалювати жовто-синю хвилю.
Створену програму записати у Вашому Персональному кабінету під іменем Zadacha05.
Скріншот результату зберегти у файлі, який прикріпити до звіту.
Підказки - помічники:
Задати розміри вікна:
Не залишаючи за собою сліду, переміститись у (-250,0) і зорієнтуватись на південь:
Намалювати 4 пари жовтих та синіх півхвиль (використовується цикл - важливі відступи у рядках коду 8-15) :
Заховати черепашку і затримати зображення на екрані до того часу, поки не клацнете мишкою.
№4:
Завантаження файлу
Працюємо на онлайн-платформі Repl.It
Задача 6. На екрані розміром 400 х 200 намалювати Прапор України.
Створену програму записати у Вашому Персональному кабінету під іменем Zadacha06.
Скріншот результату зберегти у файлі, який прикріпити до звіту.
Виконайте вправу - і Ви отримаєте допомогу у написанні коду програми.
Зразок:
Рефлексія від 41 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.