Урок "Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги Псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів. ТЛ: псалом." використовується для:
1. Ознайомлення учнів з:
Впливом Біблії на життя та творчість Тараса Шевченка.
Його інтерпретацією творів із Книги Псалмів.
Рисами національної своєрідності цієї інтерпретації.
Темами занепаду моральності, неправедних діянь "сильних світу" та пригнічення люду.
Використанням біблійних реалій у текстах творів.
Поняттям "псалом".
2. Розвитку навичок:
Аналізувати текст.
Визначати тему, основну думку, ідею твору.
Виявляти художні засоби та їх роль у тексті.
Порівнювати та зіставляти тексти.
Висловлювати власні думки та судження.
Розвивати уяву та творчі здібності.
3. Виховання:
Поваги до Біблії та творчості Тараса Шевченка.
Любові до української літератури.
Почуття патріотизму.
Почуття співчуття до знедолених людей.
Нетерпимості до жорстокості та несправедливості.
4. Формування:
Ціннісного ставлення до життя.
Уміння бачити красу в навколишньому світі.
Уміння розуміти та цінувати українську мову.
5. Підготовки до контрольних робіт та екзаменів:
Урок дає можливість учням підготуватися до контрольних робіт та екзаменів.
Узагальнити та систематизувати знання з тем.
Удосконалити свої навички роботи з текстом.
6. Зворотного зв'язку:
Урок дає вчителю можливість надати учням зворотний зв'язок щодо їхніх знань та умінь з тем.
Визначити, які теми потребують додаткового вивчення.
7. Удосконалення навчального процесу:
Результати уроку можуть бути використані для вдосконалення навчального процесу.
Розробки нових методів та прийомів викладання тем.
Цей урок може бути корисним для:
Вчителів української літератури.
Учнів, які вивчають українську літературу.
Батьків, які хочуть допомогти своїм дітям у вивченні української літератури.
Урок може бути використаний:
На уроках української літератури.
При підготовці до контрольних робіт та екзаменів.
Для самостійного вивчення тем.