Конструктор уроків
ОПРАЦЮЙТЕ МАТЕРІАЛ УРОКУ ТА ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Опрацюйте матеріал підручника ст.19 -25
Прослухайте виразне читання вірша https://www.youtube.com/watch?v=n7IDxGFZALA
№2:
Завантаження файлу
Опрацюйте опорний конспект. Вибірково запишіть його в зошит
ЗА ПРОГРАМОЮ ЗНО ПОТРІБНО ЗНАТИ НАПАМ’ЯТЬ цей вірш.
Бонусне завдання:ЗАПИШІТЬ ВІДЕО виразного читання цього твору.
№3:
Завантаження файлу
ПОДИВІТЬСЯ цікаве відео про почуття Павла Тичини https://www.youtube.com/watch?v=FLga_TMsAPQ
Прослухайте виразне читання твору
Запишіть опорний конспект
Прослухати виразне читання твору https://www.youtube.com/watch?v=Zj3NcHYi6Lo
Запишіть опорний конспект
Якщо ви хочете заробити додаткові оцінки, запишіть відео виразного читання віршів "О панно Інно" та\або "Арфами, арфами"
ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ!
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»