• Всеосвіта
  • Бібліотека уроків
  • Українська література
  • «Арфами, арфами...», «О панно Інно...»,«Ви знаєте, як липа шелестить...»,Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість(зб. «Соняшні кларнети»).
Урок:

«Арфами, арфами...», «О панно Інно...»,«Ви знаєте, як липа шелестить...»,Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість(зб. «Соняшні кларнети»).

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку

ОПРАЦЮЙТЕ МАТЕРІАЛ УРОКУ ТА ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

3 з 12 балів
  1. Опрацюйте матеріал підручника ст.19 -25

  2. 0500l6sd-cac4-777x257.png

  3. Прослухайте виразне читання вірша https://www.youtube.com/watch?v=n7IDxGFZALA

2:

Завантаження файлу

6 з 12 балів
  1. Опрацюйте опорний конспект. Вибірково запишіть його в зошит0500l6ty-1ad1-798x756.png

  2. ЗА ПРОГРАМОЮ ЗНО ПОТРІБНО ЗНАТИ НАПАМ’ЯТЬ цей вірш.

    Бонусне завдання:ЗАПИШІТЬ ВІДЕО виразного читання цього твору.

3:

Завантаження файлу

3 з 12 балів
  1. ПОДИВІТЬСЯ цікаве відео про почуття Павла Тичини https://www.youtube.com/watch?v=FLga_TMsAPQ

  2. Прослухайте виразне читання твору

    https://www.youtube.com/watch?v=Zj3NcHYi6Lo

  3. Запишіть опорний конспект0500l6wf-bce1-776x432.png

  4. Прослухати виразне читання твору https://www.youtube.com/watch?v=Zj3NcHYi6Lo

  5. Запишіть опорний конспект0500l6xl-18f4-818x607.png

  6. Якщо ви хочете заробити додаткові оцінки, запишіть відео виразного читання віршів "О панно Інно" та\або "Арфами, арфами"

Опис, який учні побачать після проходження уроку

ДЯКУЮ ЗА СПІВПРАЦЮ!

Рефлексія від 4 учнів

Сподобався:

4 0

Зрозумілий:

4 0

Потрібні роз'яснення:

4 0
Рекомендуємо

4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»

4. Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність, життєствердна настроєвість (зб. «Соняшні кларнети»). Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...»,  «Ви знаєте, як липа шелестить...»

424

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

" Блакитна панна"

" Блакитна панна"

528

Аватар профіля Кудревич Інна Василівна
Українська література
10—11 клас та I—III курси

20 грн

Тематика проєкту: «Панно (інсталяція) за мотивами українських народних казок»

Тематика проєкту: «Панно (інсталяція) за мотивами українських народних казок»

241

Аватар профіля Рєутова Наталія Миколаївна
Технології
5 клас

20 грн

Творчість П.Тичини

Творчість П.Тичини

286

Аватар профіля Пантюк Людмила Іванівна
Українська література
11 клас

30 грн

Л. Пономаренко "Гер переможений". Наскрізний гуманістичний пафос новели

Л. Пономаренко "Гер переможений". Наскрізний гуманістичний пафос новели

381

Аватар профіля Тулінова Ірина Олександрівна
Українська література
7 клас

50 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

578

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

564

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1775

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

238

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас