Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Сенсорне виховання за методикою Монтессорі: практичні інструменти для педагогів ЗДО
»
Взяти участь Всі події
Урок:

Алгоритми і програми середовище і редагування проектів Скретч

11.03.2024
1 0
Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Опрацювати відеоурок https://youtu.be/Rt-DMGT3WIQ

0401uhb9-5fd0-655x377.png

0401uhcp-f384-940x444.png

0401ui35-0ff5-940x679.png

1. Повний екран.

Допоможе тобі перейди у режим Перегляду. У режимі Перегляду сцена виконання алгоритму займає весь екран. Вийти з нього можна, натиснувши кнопку повернення у верхньому правому кутку екрана.

2. Рядок меню.

У цьому рядку можна змінити мову; відкрити, редагувати, зберегти проект; прочитати поради тощо.

3. Запуск. Зупинка.

Щоб виконавець алгоритму розпочав виконувати команди на сцені, натискають на зелений прапорець. Кнопка Зупинки припиняє виконання алгоритму.

4. Сцена — область, у якій діє об'єкт (спрайт) при виконанні програми.

5. Поле об'єктів — область спрайтів, в якій містяться всі персонажі програми.

6. Поле команд — область блоків, в якій містяться всі команди.

7. Поле скриптів — область, в якій можна додавати команди виконавцям та тлу проекту.

0401uhsq-c194-864x675.png

0401uhtb-e133-873x415.png

0401uhu0-3870-869x658.png

0401uhv6-5a31-940x523.png

0401uhwv-9a97-940x86.png

0401uhwe-936e-668x262.png

2:

Тестування

(Копія) Середовище програмування Скретч
22 лютого 2023
0 0
Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
9
Аватар профіля Іванська Тетяна Сергіївна
Розглянь малюнки. Вибери дії, що були виконані в середовищі Скретч. ...
Інформатика
5 клас
9 82 133 0
9

Рефлексія від 8 учнів

Сподобався:

8 0

Зрозумілий:

8 0

Потрібні роз'яснення:

8 0
Рекомендуємо

Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч

Створення зображень за власними алгоритмами в середовищі Скретч

542

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Встановлення та видалення програм. Інсталяція середовища Скретч

Встановлення та видалення програм. Інсталяція середовища Скретч

369

Аватар профіля Лагудза Мар`яна Орестівна
Інформатика
6 клас

50 грн

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

507

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

25 грн

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

Створення анімованих історій у середовищі Скретч

282

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Середовище опису й виконання алгоритмів

Середовище опису й виконання алгоритмів

212

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

33 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1016

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

857

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1095

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

342

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

475

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас