Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
LEGO-технології як засіб розвитку та підтримки учнів з ООП в інклюзивному середовищі
»
Взяти участь Всі події
Урок:

5кл Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять лінійні структури.

09.11.2022
1 0
Опис уроку (учням цей опис не показується):

Створення та програмування алгоритмів малювання та руху об’єктів на площині, що містять лінійні структури на платформі https://blockly.games/

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Прочитайте та опрацюйте матеріал

Урок_15_Учню_fin_5 клас.pdf

2:

Завантаження файлу

12 з 12 балів

Прикріпіть сюди фото виконаних робіт

Рефлексія від 1 учня

Сподобався:

1 0

Зрозумілий:

0 1

Потрібні роз'яснення:

0 1
Рекомендуємо

Створення лінійних алгоритмів (рух об`єктів)

Створення лінійних алгоритмів (рух об`єктів)

617

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Створення лінійних алгоритмів

Створення лінійних алгоритмів

288

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів

Поняття про об’єкт у програмуванні. Властивості об’єкта. Створення програмних об’єктів

417

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
6 клас

30 грн

Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком)

Створення лінійних алгоритмів (робота зі звуком)

532

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
3 клас

25 грн

#1 Мова програмування C# Змінні та типи данних створення перших лінійних алгоритмів

#1  Мова програмування C# Змінні та типи данних створення перших лінійних алгоритмів

50

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
7—11 клас

85 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1054

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

890

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1143

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

358

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

494

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас