Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Тема: 4.4. Величини в алгоритмах із циклами. Завдання 2 (Scratch 2)
Завдання 2. Складіть проект, у якому виконавець малює прямокутники, розміщені один поруч з іншим, якщо довжини сторін першого з них дорівнюють а і b, а довжини сторін кожного наступного на 5 кроків більші за довжини сторін попереднього, поки площа прямокутника буде не більша за 2000 (мал. 4.37).
На відміну від попередньої задачі, у якій потрібно було створити проект для малювання конкретної кількості прямокутників (5), у цьому проекті кількість прямокутників невідома. Вона визначається умовою, щоб площа кожного з них була не більша за 2000. Тому у проекті для розв'язування цієї задачі буде використано не цикл з лічильником, а цикл з передумовою.
Для створення такого проекту:
1. Відкрийте середовище розробки та виконання проектів.
2. Розмістіть в Області скриптів або введіть текст проекту, наведений на малюнку 4.38.
3. Збережіть складений проекту вашій папці у файлі з іменем вправа 4.4.2.
4. Запустіть проект на виконання.
5. Проаналізуйте виконання проекту (мал. 4.37).
6. Змініть кілька разів початкові значення змінних а і b. Підберіть такі значення цих змінних, щоб виконавець намалював два прямокутники; один прямокутник. Запишіть ці значення в зошит.
7. Запустіть кожного разу проект на виконання.
8. Проаналізуйте кожне виконання проекту.
9. Підберіть такі значення змінних а і b, щоб виконавець не намалював жодного прямокутника. Запишіть ці значення в зошит.
10. Запустіть проект на виконання. Поясніть такий результат виконання проекту.
11. Закрийте середовище розробки та виконання проектів.
№2:
Завантаження файлу
Рефлексія від 1 учня
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.