Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Тема: 4.3. Величини в алгоритмах з розгалуженням. Завдання 2 (Scratch 2)
Завдання 2. Складіть проект для руху виконавця в горизонтальному напрямку праворуч і у вертикальному напрямку вниз - залежно від натиснутої клавіші.
1. Відкрийте середовище Scratch 2.
2. Розмістіть виконавця в середині сцени.
3. Розмістіть в Області скриптів алгоритм, наведений на малюнку 4.23. Для правильного вставляння команди перевірки умови у блок розгалуження слід:
1. Вставити у блок розгалуження блок порівняння з групи Оператори.
2. Вставити в ліве поле блока порівняння блок з групи Рух.
3. Ввести у праве поле блока порівняння число 240.
4. Збережіть складений проекту вашій папці у файлі з іменем вправа 4.3.2.
5. Запустіть проект на виконання. Натисніть та утримуйте натиснутою клавішу стрілка праворуч, спостерігаючи за переміщенням виконавця.
6. Додайте до алгоритму в Області скриптів такий фрагмент: Рекомендуємо: продублювати вже наявний фрагмент і змінити копію потрібним чином.
7. Збережіть нову версію проекту у вашій папці у файлі з тим самим іменем.
8. Запустіть проект на виконання. Використовуючи клавіші стрілка праворуч і стрілка вниз, переміщуйте виконавця у відповідному напрямку. Спостерігайте за переміщенням виконавця, особливо біля країв Сцени.
9. Закрийте середовище Scratch 2
№2:
Завантаження файлу
Рефлексія від 2 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.