Урок:

4.3. Величини в алгоритмах з розгалуженням. Завдання 1 (Scratch 2)

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

Тема: 4.3. Величини в алгоритмах з розгалуженням. Завдання 1 (Scratch 2).

Завдання 1.

Складіть проект для обчислення значення виразу (х - 3*у)/(3*у + х).

1. Відкрийте середовище Scratch 2.

2. Відкрийте групу блоків Величини і створіть дві змінні х та у.

3. Створіть ще три змінні: а, b і с, щоб запам'ятати значення дільника, діленого і всього виразу.

4. Розмістіть в Області скриптів два блоки з командами надання змінним х та у значень.

5. Розмістіть в Області скриптів блок з командою обчислення значення дільника

6. Розмістіть в Області скриптів блок розгалуження Для того щоб у блок розгалуження якщо вставити команду перевірки умови а = 0, слід: 1. Уставити в поле після слова якщо блок з групи Оператори. 2. Уставити в ліве поле цього блока кнопку з іменем величини а з групи Величини. 3. Увести у праве поле цього блока число 0.

7. Збережіть складений проекту вашій папці у файлі з іменем вправа 4.3.1-1.

8. Запустіть проект на виконання.

9. Проаналізуйте результат виконання проекту.

10. Введіть інші значення змінних, наприклад х = -3, у = 1.

11. Запустіть проект на виконання.

12. Проаналізуйте результат виконання проекту.

13. Змініть значення змінних х та у на такі, щоб можна було обчислити значення виразу.

14. Запустіть проект на виконання.

15. Проаналізуйте результат виконання проекту.

16. Змініть значення змінних х та у на такі, щоб не можна було обчислити значення виразу.

17. Запустіть проект на виконання.

18. Замініть у проекті перші два блоки надати на блоки запитати і чекати.

19. Збережіть нову версію проекту у вашій папці у файлі з іменем вправа 4.3.1-2.

20. Запустіть проект на виконання. Уведіть значення змінних, при яких можна було обчислити значення виразу, і значення змінних, при яких не можна обчислити значення виразу.

21. Проаналізуйте результати виконання проекту.

22. Закрийте середовище Scratch 2.

2:

Завантаження файлу

Рефлексія від 0 учнів

Сподобався:

0 0

Зрозумілий:

0 0

Потрібні роз'яснення:

0 0
Рекомендуємо

Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями

Алгоритми з повтореннями та розгалуженнями

182

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

25 грн

Алгоритми з розгалуженнями. Тематичне оцінювання

Алгоритми з розгалуженнями. Тематичне оцінювання

189

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
5 клас

30 грн

6 клас. Урок 38. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

6 клас. Урок 38. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

304

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

6 клас. Урок 37. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

6 клас. Урок 37. Алгоритми і програми з вкладеними розгалуженнями

187

Аватар профіля Вітенко Іван
Інформатика
6 клас

21 грн

Реалізація алгоритмів із розгалуженням у середовищі табличного процесора. Практична робота 7

Реалізація алгоритмів із розгалуженням у середовищі табличного процесора. Практична робота 7

502

Аватар профіля Лизько Валентина Степанівна
Інформатика
9 клас

33 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

1013

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

852

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

1091

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

340

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

474

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас