Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Завантаження файлу
Слава Україні!!!
Добрий день!
Творчість нового автора, вивчення якого ми починаємо, хочеться почати з такого епіграфа:
У кожного свій шлях є до Шевченка,
Як і до мови - стежечка своя,
Про качечку й садочок читали ще маленькі,
А підросли – цитуєм з «Кобзаря».
Минають роки, нові ювілеї
Святкуємо у дружнім колі,
І пам’ять наша, наче цвіт лілеї
Про Кобзаря не відцвіте ніколи.
Оксана Молчанова
Справді, з постаттю Тараса Григоровича Шевченка ми знайомимося ще з самого дитинства. І щоразу переконуємося, що, напевне, секрет такої популярності поета саме у силі й глибині його художнього слова. Бо воно зрозуміле найменшим та близьке для дорослих, а ще особливо актуальне у всі часи.
На сьогоднішньому уроці ми помандруємо життєвими стежинами великого сина українського народу, геніального митця та мислителя, пророка національного відродження в Україні.
Запишіть сьогоднішню дату та тему уроку.
П'яте січня
Класна робота
Життя і творчість Тараса Шевченка
ПОВТОРЕННЯ
А тепер пограймо в асоціації.
Виконайте інтерактивну вправу. Знайдіть у кросворді 6 слів, пов'язаних із Тарасом Григоровичем.
Скріншот виконаної вправи прикріпіть у поле нижче.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Портрети Тараса Шевченка змалку впізнає кожний. Українці звикли до його повсякденної присутності у своєму житті, тому сприймають як щось близьке і рідне. Шевченко для України — не просто народний поет і геніальний митець, а національний пророк, заступник усіх знедолених, провидець — і в цьому немає перебільшення. У його поезії і прозі кожен читач знайде для себе щось своє.
Тому для кращого розуміння того, яке місце займала постать Шевченка в історії та літературі, ми прокладемо з вами своєрідний місток знань та здійснемо подорож життєвими стежинами великого Кобзаря.
Опрацюйте поданий нижче матеріал:
Перегляньте відео:
Розгляньте презентацію:
Прочитайт та збережіть КОНСПЕКТ уроку:
№3:
Тестування
Виконайте вікторину.
Перевірте ваші знання.
№4:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Вивчити конспект уроку ( біографію митця).
2) Прочитати статтю за посиланням "“Або щось добре, або велике ледащо”. 42 факти про Тараса Шевченка, що не розповідають у школі":
Написати 5-6 фактів, які факти вас вразили найбільше.
Рефлексія від 7 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування
6. Практична риторика. Підготова та виголошення промови: " Здоровий спосіб життя- це модно й легко!"
8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.
9. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. Краса природи, краса людини та її почуттів. Звернення до античних образів.