Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Тема: 3.2. Математичні, статистичні та логічні функції табличного процесора
Задача. Дано три цілих випадкових числа в діапазоні від 1 до 10. Визначте, чи існує трикутник з такими сторонами. Умовою існування трикутника є таке правило: більше число повинно бути менше суми двох інших. Результатом обчислення повинна бути відповідь «трикутник існує» або «трикутник не існує». Якщо трикутник існує, то обчисліть його площу, інакше виведіть повідомлення «помилка»
1. Відкрийте вказаний вправа 3.2.xlsx. На аркуші Аркуш1 у клітинки В2, В3, В4 введіть формули для обчислення трьох чисел: =RANDBETWEEN(1;10), використавши математичну функцію RANDBETWEEN для обчислення випадкових чисел у діапазоні від 1 до 10.
2. Обчисліть у клітинці В5 значення найбільшого з трьох чисел, увівши формулу =MAX(B2:B4), використавши статистичну функцію MAX.
3. Уведіть у клітинці В6 формулу для обчислення суми двох інших чисел, увівши формулу =B2+B3+B4-B5.
4. Перевірте умову існування трикутника, увівши в клітинку В7 формулу =IF(B5 менше B6;"існує";"не існує") з використанням логічної функції.
5. Якщо трикутник існує, обчисліть у клітинці В8 півпериметр трикутника, ввівши відповідну формулу =IF(B7="існує";(B2+B3+B4)/2;"помилка").
6. Якщо трикутник існує, обчисліть у клітинці В9 площу трикутника, увівши таку формулу =IF(B7="існує";SQRT(B8*(B8-B2)*(B8-B3)*(B8-B4));"помилка"). Установіть у клітинці числовий формат з двома десятковими розрядами.
7. Перегляньте, як змінення вхідних даних впливає на результати обчислень. Для цього перезапустіть датчик випадкових чисел, натиснувши клавішу F9.
8. Збережіть книгу в вашій папці у файлі з іменем таблиця 3.2.xlsx.
9. Закрийте вікно Excel.
№2:
Завантаження файлу
Додайте файл виконаного вами завдання
Рефлексія від 8 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
9 клас. Урок 19. Використання математичних та статистичних функцій табличного процесора (Google Таблиці). Практична робота 6
Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.