Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Україні!!!
Вітаю із початком нового семестру!!!
Немає українця, який би хоч раз у житті не бачив виставу «Сватання на Гончарівці», не тішився б народним гумором, не захоплювався б колоритними картинами народного життя, зображеними там. Уперше в нашій літературі її автор, Г. Квітка-Основ’яненко, вивів на широку народну сцену образ кріпака та примусив читачів і глядачів замислитись над явищем кріпацтва. Та це не єдина заслуга Квітки-Основ’яненка перед нашою літературою.
Він – засновник нової української прози. Якщо Котляревський змусив українським словом усіх сміятися, то Квітка- Основ’яненко довів, що українське слово може сягати найпотаємніших глибин людської душі, розчулити і зворушити.
Тема нашого уроку:
Восьме січня
Класна робота
Григорій Квітка-Основ’яненко. Життя і творчість письменника
Сьогодні на уроці опрацюємо біографію митця на виконаємо тест на перевірку знань.
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Давайте разом довідаємося основні факти з біографія письменника.
Перегляньте відео:
Прочитайте прикріплений додаток:
КОНСПЕК
Прочитайте. Запишіть у зошити.
Складання таблиці
«Українські повісті гумористичні та сентиментальні»
Гумористичні | Сентиментальні |
«Салдацький патрет» | «Маруся» |
«Пархімове снідання» | «Сердешна Оксана» |
«На пущання – як зав'язано» | «Щира любов» |
«Конотопська відьма» | «Козир-дівка» |
«Мертвецький великдень» | «Підбрехач» |
Основні ознаки творів:
побудова гумористичних творів на основі анекдотів;
використання етнографічних матеріалів;
присутність оповідача;
моралізаторство;
вплив сентименталізму
№2:
Тестування
ТЕСТУВАННЯ
Виконайте тест, перевірте свої знання.
№3:
Вільне введення тексту
ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ
Дайте відповідь на питання:
У чому заслуга Квітки-Основ’яненка як письменника?
№4:
Теоретичний блок
ДОМАШНЯ РОБОТА
Прочитати повість «Маруся», опрацювати матеріал підручника на с.135-138, 140-141, виписати ознаки сентименталізму
Рефлексія від 13 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування
6. Практична риторика. Підготова та виголошення промови: " Здоровий спосіб життя- це модно й легко!"
8. Група «київських неокласиків». Різногранний творчий шлях М. Рильського, рання творчість. Філософічність, афористичність його лірики.
6. Євген Плужник - один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики