Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Українні!!!
Вітаю!!!
Сьогодні на уроці розпочинаємо вивчення ще однієї сторінки творчості митця, яка допомагає кожному з нас замислитися над вічним.
Ми спробуємо розкрити світ почуттів і пристрастей, створений словом великого майстра на основі новели « Сойчине крило»
Тема уроку звучить так:
Тринадцяте грудня
Класна робота
Проза І. Франка. Жіноча доля в новелі І. Франка “Сойчине крило”
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Кохання… Про нього мріють, на нього чекають. Це почуття прекрасне не тільки своєю природністю, але й тим духовним збагаченням, котре наповнює серця. Кохання — одне з найсвітліших, найвеличніших людських почуттів, неповторне і вічне, як життя, прекрасне і таємниче. Сьогодні ми ще раз поринемо у цю таємницю…
Бо ж «Сойчине крило» - це чи не найкращий твір Франкової малої прози.
«Сойчине крило» було вперше надруковано в збірці «На лоні природи» в 1905 році. Твір має підзаголовок «Із записок відлюдька» . За свідченням І. Франка, новела написана в грудні 1905 року. Це період, коли йшла російсько-японська війна. Про це дізнаємося з твору.
Що стало причиною написання сказати важко. Але це період у житті І. Франка складний: період розчарувань, втрат. Іван Франко творив на зламі ХІХ і ХХ століть. Як відомо, це час бурхливих історичних подій, різких соціальних зрушень та змін у свідомості людей. Митці теж перебували в пошуках жанрів, особливих художніх засобів, манери письма, які б відображали цей своєрідний час.
Давайте більше дізнаємося про цей твір:
АНАЛІЗ новели "Сойчине крило"
Літературний рід: епос
Жанр: новела
Різновид жанру: психологічна новела
Тема: Кохання Хоми та Марії, їх стосунки крізь призму страждальницької жіночої долі у новітній інтерпретації.
Проблематика новели:
людина і природа;
людина і суспільство;
людина і кохання;
громадське і особисте;
кохання, вірність, щастя і зрада;
сенс людського життя. Для чого ми живемо?
Конфлікт твору: конфлікт між «розумом» та «серцем».
Спостереження за композицією та сюжетом твору.
Композиція незвичайна — «твір у творі», або твір з обрамленням.
№3:
Тестування
ТЕСТУВАННЯ
Домашнім завданням на сьогодні у вас було- прочитати новелу "Сойчине крило".
Якщо ви забули чи не встигли підготуватися вдома, перегляньте наступне відео перед виконанням тесту:
№4:
Теоретичний блок
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити конспект уроку ( знати тему та проблематику новели).
Дочитати новелу "Сойчине крило".
Підготуватися до контрольної роботи за творчістю Івана Франка.
Рефлексія від 3 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
УРОК №26.Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації.
6. Євген Плужник - один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики
1. Українська література др. пол. ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози
УРОК №19.БАГАТОГРАННІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ ІВАНА ФРАНКА, ЇЇ ВПЛИВ НА КУЛЬТУРНИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ. ТВОРЧІСТЬ ІВАНА ФРАНКА У МУЗИЦІ