Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
№2:
Теоретичний блок
№3:
Вільне введення тексту
Яку назву отримали групи зір, що обертаються не лише навколо центра Галактики, а й навколо спільного для них центра мас?
Термін «нова зоря» означає молодий вік чи зростання блиску зорі?
Які зорі змінюють кількість випромінюваного світла: фізично-подвійні чи фізично-змінні?
Як змінюється сумарний блиск подвійної зоряної системи, коли одна зоря закриває іншу: збільшується чи зменшується?
Залежність яких характеристик цефеїд є головною особливістю цих зір?
Як має бути розташована площина обертання подвійної зоряної системи відносно Землі, щоб ця система була затемнювано-подвійною?
№4:
Тестування
Рефлексія від 10 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
Леся Українка. Розповідь про життя поетеси, її мужність і силу духу. Провідні мотиви лірики «Ви щасливі, пречистії зорі».
«Чарівна крамниця». Видатний англійський фантаст Г. Дж. Уеллс. Точка зору дорослого і дитини в новелі. «Дива» та їхнє сприйняття персонажами.
Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя. Психологічна переконливість і трагікомічне звучання образу Мартина Борулі. Характеристика головного героя з точки зору сучасного читача