Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Україні!!!
Вітаю!!!
Продовжуємо нашу вчорашню розмову про СПР.
Розгорніть ваші зошити та запишіть тему уроку:
Тридцяте листопада
Класна робота
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях
№2:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Вітаю!!!
Продовжуємо нашу вчорашню розмову про СПР.
Розгорніть ваші зошити та запишіть тему уроку:
Тридцяте листопада
Класна робота
Підрядні сполучники й сполучні слова в складнопідрядних реченнях
ПРИГАДАЙМО
Складні речення за типом зв'язку поділяються на.... ( 0.5 б.)
У чому відмінність між складносурядним реенням та складнопідрядним? ( 0.5 б)
Наведи приклад складносурядного речення. ( 1 б.)
Наведи прикла складнопідрядного речення. ( 1 б.)
УВАГА!!!
ПРИКЛАДИ У ВСІХ ПОВИННІ БУТИ РІЗНІ!!!
Чужі ( списані та копійовані зараховані не будуть).
№3:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Як ви знаєте,
складнопідрядне речення- це складне речення, у якому одне просте речення за змістом і граматично залежить від іншого та з’єднується з ним за допомогою підрядного сполучника або сполучного слова:
Де господар добре робить, там і поле буйно родить (Нар. тв.).
Сьогодні ми спробуємо разом розібратися, як розрізняти сполучники та сполучні слова.
Опрацюйте поданий нижче матеріал:
Перегляньте відео:
Прочитайте прикріплений конспект: УМ 9. Підрядні сполучники та сполучні слова..pdf
№4:
Вільне введення тексту
ПРАКТИЧНА РОБОТА
Придумайте 4 речення ( початок є, потрібна лише підрядна чстина). Кожне речення- 1 бал.
№5:
Вільне введення тексту
Виконайте та запишіть вправу 155.
У вас повинно вийти 7 речень. Користуйтеся ДОВІДКОЮ.
№6:
Тестування
ТЕСТУВАННЯ
Виконайте тест, перевірте, чи зрозуміли ви тему уроку.
№7:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчіть конспект до уроку ( прикріплений у Завданні 2).
Якщо ви погано виконали тест, зробіть вправу 150 ( дивіться нижче).
Побудуйте 3 речення так, щоб вони відповідали схемам ( запишіть їх у пол для вводу).
Головна і підрядна частина є, вам потрібно ці частини міняти місцями, щоб вийшло речення до схеми 1, 2, 3.
Рефлексія від 9 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: