Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Запуск мовлення дошкільників через ігрову імітацію. Практичні вправи
»
Взяти участь Всі події
Урок:

2. Іван Нечуй-Левицький. Творчість і життя письменника як новий імпульс української літератури

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Мета: предметні: ознайомити учнів з важливими фактами з життя письменника; рисами творчого стилю митця; вказати на особливості жанрового різновиду епічного твору - «соціально-побутова повість-хроніка»; аналізувати особливості та час написання твору у контексті суспільних і мистецьких процесів; ключові: зіставляти специфіку розкриття певної теми (образу) в різних видах мистецтва; використовувати під час читання досвід взаємодії з творами інших видів мистецтва; емоційно-ціннісне ставлення: усвідомлювати важливість культурної самоідентифікації для успішної адаптації в сучасному інформаційному глобалізованому світі.

Вміст уроку:

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

Доброго дня!

Тема нашого уроку:

Сьоме вересня

Класна робота

Іван Нечуй-Левицький. Творчість і життя письменника як новий імпульс української літератури

Але перш, ніж ми почнемо, давайте пригадаємо основні поняття, відомі вам з попереднього уроку.

  • Дайте письмову відповідь на питання:

    1. Що таке "красне письменство"?

    2. Які роди літератури ви знаєте?

    3. Назвіть жанри епосу.

2:

Теоретичний блок

ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ

05005qsq-a53c-292x349.jpgСьогодні ми познайомимося із першим письменником- це Іван Семенович Нечуй- Левицький.

Опрацюйте теоретичний матеріал:

  1. Прочитайте біографію письменника, випишіть основні дати життя.

    10_клас_Іван_Нечуй-Левицький._Творчість_і_життя_.pdf

  2. Перегляньте відеоурок:


3:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ

  • Продовжіть речення своїми роздумами стосовно уроку:

«Сьогодні я дізнався (дізналася), що…»

«Мене вразив той факт, що…»

«Приємно, що…»

4:

Завантаження файлу

6 з 12 балів

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

  1. Вивчити біографію І. Нечуя- Левицького.

  2. Читати повість "Кайдашева сім'я"

  3. Прикріпити конспект уроку у поле нижче.

Рефлексія від 11 учнів

Сподобався:

10 1

Зрозумілий:

10 1

Потрібні роз'яснення:

11 0
Рекомендуємо

1. Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури

1. Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури

157

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)

2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)

632

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

1. Українська література др. пол. ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози

1. Українська література др. пол. ХІХ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози

203

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
10 клас

20 грн

4. Реалізм повісті І. Нечуя-Левицького “Кайдашева сім’я”

4. Реалізм повісті І. Нечуя-Левицького “Кайдашева сім’я”

336

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
10 клас

20 грн

3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування

3. Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів.  Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.Звернення до «вічних» тем, мотивів, особливості віршування

616

Аватар профіля Сусліна Олена Володимирівна
Українська література
11 клас

20 грн

Схожі уроки

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

Василь Стефаник. Життєвий та творчий шлях.

511

Аватар профіля Білецька Оксана Вікторівна
Українська література
10 клас

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

Ліна Костенко. Творчий шлях. Громадянська позиція митця

577

Аватар профіля Ніколенко Марина Олександрівна
Українська література
11 клас

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

М.Коцюбинський. Повість "Дорогою ціною"

564

Аватар профіля Кот Оксана Анатоліївна
Українська література
8 клас

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

Григір Тютюнник "Климко". Доля дитини в часи воєнного лихоліття. Ідея самопожертви

1771

Аватар профіля Бурбела Людмила Василівна
Українська література
7 клас

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

О. Кобилянська. «Valse melancolique»

238

Аватар профіля Вусата Юлія Анатоліївна
Українська література
10 клас