Конструктор уроків
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Слава Україні!!!
Вітаю, друзі!
Сьогодні ми завершуємо вивчення драми Івана Карпенка_Карого "Мартин Боруля", тому наприкінці уроку на вас чекає самостійна робота за змістом твору.
Тема нашого уроку:
Двадцять шосте жовтня
Класна робота
Підміна особистісних етичних цінностей становою належністю в комедії І. Карпенка-Карого “Мартин Боруля”
Для того, щоб заробити оцінку за урок, вас мотрібно:
Опрацювати теорію ( конспект писати НЕ ТРЕБА).
Виконати тест ( 19 питань)- 10 балів.
Виконати д/з ( відповіді на питання)- 2 бали.
№2:
Теоретичний блок
ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ
Опрацюйте теоретичний матеріал:
Перегляньте відео:
Прочитайте зміст презентації: Мартин Боруля.pptx
Прочитайте прикріплений файл: УЛ 10. _Підміна_особистісних_етичних_цінностей_становою_належністю_в_комедії_І._Карпенка-Карого._.pdf
№3:
Тестування
САМОСТІЙНА РОБОТА
Виконайте тест на 19 питань.
№4:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Дайте відповіді на питання:
Рефлексія від 4 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
2. Культ романтизованих почуттів у родинно-побутових піснях “Місяць на небі, зіроньки сяють”, “Цвіте терен, цвіте терен”
2. Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М. Семенко – сміливий експериментатор. Урбаністичні мотиви його лірики, їхня змістова новизна, ламання класичної форми («Бажання», «Місто», «Запрошення»)
6. Євген Плужник - один із провідних поетів «розстріляного відродження». Його творча біографія, трагічна доля. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики