Урок розроблений для проведення виховної години до Міжнародної правозахисної акції «16 днів проти насилля», розпочатої у 1991 році.
Матеріали взяті з просторів інтернету
Конструктор уроків
Урок розроблений для проведення виховної години до Міжнародної правозахисної акції «16 днів проти насилля», розпочатої у 1991 році.
Матеріали взяті з просторів інтернету
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Теоретичний блок
Притча
Посеред шляху лежав пес, повз нього проходило безліч людей, і кожен з них, проходячи поводив себе по – різному. Одні обережно обходили боком, щоб не наступити на нього, інші боляче штовхали, щоб не заважав, а ще одні – охоче жбурляли каміння, або голосно кричали на нього. А неподалік сидів старий жебрак. Дивився він на це все та й запитав у пса: «Чому ти тут лежиш?». На що пес йому відповів: «Я шукаю собі доброго хазяїна».
Якщо цю притчу перекласти мовою сьогодення, то можна сказати, що наше життя – той самий шлях посеред якого ми. На цьому шляху ми зустрічаємося з різними людьми, всі по-різному до нас ставляться. Вони не завжди стримані, часто виникають у нас з ними сварки, і навіть, вдаються до насилля.
№2:
Теоретичний блок
Щорічно в Україні з 25 листопада до 10 грудня включно проводиться Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства».
Мета акції – привернення уваги суспільства до проблем подолання насильства у сім’ї, жорстокого поводження з дітьми, протидії торгівлі людьми та захисту прав жінок.
№3:
Теоретичний блок
№4:
Теоретичний блок
Що ж таке насильство?
Насильство – це будь-які умисні дії однієї людини по відношенню до іншої, якщо ці дії порушують права й свободи людини, наносять їй фізичну, моральну чи психічну шкоду.
№5:
Теоретичний блок
№6:
Теоретичний блок
№7:
Теоретичний блок
№8:
Теоретичний блок
Що таке сексуальне насильство?
№9:
Теоретичний блок
Вікторина "Протидія насильству"
Щоб пройти вікторину вам потрібно відкрити joinmyquiz.com
та ввести цей код 2196 4555
№10:
Теоретичний блок
То яка ж толерантна людина? Доберемо асоціації до слова "толерантність":
Т – терпляча, тактовна.
О – об’єктивна, оригінальна, особлива.
Л – лояльна, лагідна, легка у спілкуванні.
Е – енергійна, елегантна, ефективна.
Р – розсудлива, рівнозначна, рівноправна.
А – активна, авторитетна.
Н – надійна, ніжна, незалежна.
Т – тактовна.
Н – надійна, найдорожча, необхідна людям.
І – інтелігентна, ініціативна, ідеальна.
С – співчуваюча, співпереживаюча, приймаюча свободу думок і дій іншого.
Т - товариська.
Ь – м’яка та душевна.
№11:
Теоретичний блок
Як пояснити дитині, чому деякі діти не можуть бігати або говорити? Як донести думку про те, що важливо для людей з особливими потребами? Як дати зрозуміти, що вони відчувають і яким бачать світ? Підняти тему інклюзії чи толерантності в процесі виховання дітей вам буде простіше, якщо разом з ними ви подивитеся наступні анімації.
Французькі мультиплікатори створили короткометражку, яка за допомогою метафори – каструльки, – допоможе навіть маленьким дітям зрозуміти, хто такі люди з особливими потребами та чому бути особливим – нормально.
Мультфільм, створений в стилі аніме, показує, що відчувають сліпі люди. У короткометражці навмисно посилений звук з метою продемонструвати той факт, що сліпі люди чують набагато чіткіше, ніж зрячі. А ще діти дізнаються про помічників особливих людей – чарівну паличку і собаку-поводиря.
У центрі сюжету дівчинка на ім’я Скарлетт, якій діагностували саркому Юінга (рак кісток). Щоб врятувати їй життя, лікарям довелося ампутувати гомілку, і тепер Скарлетт змушена носити протез. Через це вона відчуває себе непотрібною і самотньою, а ще вона не може танцювати. Але одного разу мама, яка вірить у свою дочку, знову одягає на Скарлетт бальне плаття і малятко перевтілюється. Вона стає тією веселою дівчиною, з якою цікаво дружити й грати.
Ця зворушлива історія про глухоніму дівчинку на ім’я Тамара. Вона обожнює танцювати й мріє стати балериною. Попри глухоту, у неї чудова пластика і почуття ритму. Можливо, одного разу мрія Тамари здійсниться, адже її дуже підтримує мама. Переглянувши короткометражку, вам буде простіше пояснити дітям, наскільки особливим людям важлива ваша підтримка.
У цій стрічці чудово все – і ідея, і сценарій, і 3D-анімація, і музика. Короткометражка розповідає про сестер-сіамських близнюків – Емілі і Елізабет. Вони цураються людей, не виходять на вулицю і ні з ким не спілкуються. Єдина радість – це гра на піаніно. Але одного разу молодий скрипаль, що проходив повз їхній будинок, чує приголомшливу мелодію. Сестри, боячись осуду, намагаються прогнати його, але хлопець не йде. Навпаки, починає підігрувати на скрипці. Мультик демонструє, як важливо приділяти увагу особливим людям, спілкуватися з ними і дружити.
Цей 11-хвилинний фільм іспанського мультиплікатора Педро Соліса в 2016 році удостоївся премії Гойя. Соліс присвятив його своїм дітям – дочці Алехандрі і синові Ніколасу. Ви побачите, наскільки сильно і на краще змінилося життя дівчинки Марії, коли вона познайомилася з особливим хлопчиком, у якого діагностували ДЦП. З українськими субтитрами.
Зворушлива історія про дружбу, об’єднану спільним болем. За 4 хвилини ви зміните своє ставлення не лише до свого життя, а й навчитеся розуміти чужу, особливу історію. Короткометражка «Подарунок» (The Present) зібрала близько 50 нагород і була показана на більш ніж 180 фестивалях, після чого її творець, німецький мультиплікатор Якоб Фрей, виклав фільм у відкритий доступ.
№12:
Теоретичний блок
Знайомство з сайтом ОФІС РАДИ ЄВРОПИ В УКРАЇНІ https://www.coe.int/uk/web/kyiv/combating-violence-against-children-in-ukraine
Проект Ради Європи «Боротьба з насильством щодо дітей в Україні» буде фокусуватися на підтримці України у посиленні її реакції на випадки сексуальної експлуатації дітей, у тому числі в цифровому середовищі, на поширенні сприятливих для дітей практик з акцентом на забезпеченні прав дітей-жертв та свідків у судових провадженнях, та просуванні прав дитини в цифровому середовищі.
Проект є продовженням роботи попереднього Проекту Ради Європи «Боротьба з насильством щодо жінок та дітей» (2017/DG II/VC/3800), реалізованого у 2017-2018 роках.
Рефлексія від 0 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення: