Урок для 9 класу.
Конструктор уроків
Урок для 9 класу.
Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.
Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.
№1:
Вільне введення тексту
Слава Україні!!!
Вітаю вас, любі друзі, на уроці української мови!!!
Ви вже знаєте, що мовлення людини можан передавати такими способами:
пряма мова
непряма мова
цитата.
Сьогодні ми поглибимо ваші знання про способи передачі чужого мовлення. Довідаємося про ДІАЛОГ.
Розгорніть ваші зошити та запишіть:
Одинадцяте жовтня
Класна робота
Діалог. Розділові знаки при діалозі
ПОВТОРЕННЯ
Деякі із сьогоднішніх термінів вам уже знайомі із попередніх років.
Спробуйте пояснити їх ( можна своїми словами):
Діалог- це...
Монолог- це ...
Полілог- це ...
Інтерв'ю- це
№2:
Завантаження файлу
ЗАСВОЄННЯ ЗНАНЬ
Опрацюйте теорію:
Перегляньте відеоурок:
Прочитайте інформацію, подану нижче.
Напишіть у зошиті стислий КОНСПЕК почутого та прочитаного.
У відведене поле прикріпіть фото конспекту уроку.
№3:
Вільне введення тексту
ПРАКТИЧНА РОБОТА
№4:
Вільне введення тексту
ОРФОГРАФІЧНА ХВИЛИНКА
Спишіть слова, розкриваючи дужки.
№5:
Вільне введення тексту
КУЛЬТУРА СЛОВА
Напишіть, у чому полягає відмінність миє цими двома словами?
№6:
Вільне введення тексту
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Вивчити нові поняття ( конспект уроку).
Скласти й записати діалог ( 6-8 реплік) на одну із запропонованих тем:
Рефлексія від 15 учнів
Сподобався:
Зрозумілий:
Потрібні роз'яснення:
1. ЛЕКСИКОГРАФІЯ ЯК РОЗДІЛ МОВОЗНАВСТВА ПРО УКЛАДАННЯ СЛОВНИКІВ. ВИДИ СЛОВНИКІВ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇХ ПОБУДОВИ