Урок:

#0 Мова програмування C# вступний урок

19.12.2023
0 1
7 Клас, 8 Клас, 9 Клас

6

43

66

0

0

придбати урок
Ціна:

85 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Опис уроку (учням цей опис не показується):

Цілі уроку:

  • Навчальна:

    • Ознайомити учнів з історією виникнення та базовими концепціями мови програмування C#, її середовищем розробки та основними елементами.

    • Навчити учнів створювати прості програми C#.

  • Розвивальна:

    • Розвивати логічне мислення, алгоритмічне мислення, навички роботи з комп'ютером та навички програмування.

  • Виховна:

    • Виховати інтерес до програмування на C#, прагнення до самостійного вивчення нових знань та вмінь, увагу, дбайливе ставлення до комп’ютерної техніки, дисциплінованість.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Методи навчання:

  • пояснення;

  • демонстрація;

  • бесіда;

  • вправи;

  • практична робота.

Засоби навчання:

  • комп'ютер;

  • проектор;

  • середовище розробки Visual Studio.

План уроку:

  1. Організаційний момент

  2. Актуалізація опорних знань

    • Опитування учнів з тем:

      • Основи інформатики

      • Алгоритмізація та програмування

  3. Мотивація навчальної діяльності

    • Постановка проблемного питання:

      • Як створити власну програму на C#?

    • Повідомлення теми та цілей уроку.

  4. Вивчення нового матеріалу

    • Історія створення C#.

    • Переваги та особливості мови C#.

    • Структура програми C#.

  5. Первинне закріплення знань

  6. Фізкультхвилинка

    • Виконання вправ на знання основ C# під керівництвом учителя.

  7. Практична робота

    • Створення простої програми C# під керівництвом учителя.

  8. Підсумок уроку

    • Узагальнення вивченого матеріалу.

    • Відповіді на запитання учнів.

    • Виставлення оцінок.

Домашнє завдання:

  • Вивчити конспект уроку.

  • Ознайомитися з середовищем розробки Visual Studio.

  • Створити власну просту програму C#, використовуючи набуті знання.

Вміст уроку:
Опис, який учні побачать перед початком уроку
  • Прочитавши та ознайомившись з конспектом уроку, натиснути на кнопку ознайомлений.

  • В завданнях з вільним введенням тексту, незабувати натискати на клаві

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

Урок не містить жодного завдання. Додайте завдання.

Щоб додати завдання, оберіть категорію завдання на панелі запитань.

1:

Теоретичний блок

2 з 12 балів

Історія створення C#

C# - це мова програмування, розроблена компанією Microsoft наприкінці 1990-х років. Її поява стала частиною масштабної ініціативи .NET, спрямованої на спрощення розробки програмного забезпечення та стимулювання міжмовної взаємодії

Для повного перегляду потрібно придбати матеріал

2:

Теоретичний блок

2 з 12 балів

3:

Теоретичний блок

2 з 12 балів

4:

Теоретичний блок

5:

Тестування

3 з 12 балів

6:

Вільне введення тексту

3 з 12 балів

Рефлексія від 2 учнів

Сподобався:

2 0

Зрозумілий:

1 1

Потрібні роз'яснення:

1 1
придбати урок
Ціна:

85 грн

Після покупки цей урок відразу стане доступним для використання повною мірою. Запитів на доступ не потрібно відправляти. Всі придбані уроки зберігаються в розділі мої придбані матеріали.

Рекомендуємо

#2 Мова програмування C# Змінні та типи данних

#2 Мова програмування C# Змінні та типи данних

13

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
7—11 клас та I курс

85 грн

#1 Мова програмування C# Змінні та типи данних створення перших лінійних алгоритмів

#1  Мова програмування C# Змінні та типи данних створення перших лінійних алгоритмів

18

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
7—11 клас

85 грн

Рядки в C#

Рядки в C#

11

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
7—12 клас та I курс

85 грн

Масиви C#

Масиви C#

15

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
7—12 клас та I курс

85 грн

Урок 1. Вступ до програмування мовою Python за допомогою ігрових технологій

Урок 1. Вступ до програмування мовою Python за допомогою ігрових технологій

17

Аватар профіля Чайковський Олександр Олександрович
Інформатика
5—8 клас

100 грн

Схожі уроки

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

Впорядкування, пошук і фільтрування даних.

949

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
9 клас

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

Створення й уведення структури таблиць. Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СКБД. Властивості полів, типи даних.

800

Аватар профіля Савка-Ржематорська Оксана Василівна
Інформатика
9 клас

Цикли з передумовою у вкладених циклах

Цикли з передумовою у вкладених циклах

981

Аватар профіля Вожга Ірина Леонідівна
Інформатика
6 клас

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду.

305

Аватар профіля Солодовнікова Катерина Олексіївна
Інформатика
8 клас

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

Елемент керування «кнопка». Поняття об’єкту та його властивостей і методів (на прикладі елементів екранної форми). Властивості і методи елементів керування.

437

Аватар профіля Пилипенко Олена Володимирівна
Інформатика
8 клас